صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین شهرکی در نوشهر

فروش زمین شهرکی در نوشهر

533

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،850،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17996
زمین
650 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

فروش زمین شهرکی در نوشهر

 

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

فروش زمین شهرکی در نوشهر با امنیت کامل و با بهترین لوکیشن با متراژ 650 متر مربع با امتیازات فوق العاده در اختیار شما متقاضیان برای خرید زمین در شمال قرار دارد.

زمین های شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق برای خرید زمین محسوب می شوند، و خرید زمین در شمال، همیشه مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، شمال و شهر نوشهر دارای زمین های مختلفی با متراژهای متفاوت برای خرید می باشد، که شما خریداران عزیز بر اساس علایق و هدف از خرید زمین می توانید زمین مورد نظر را در نوشهر پیدا و خریداری نمایید، آب و هوای پاک و طبیعت بکر شمال کشور همیشه یکی از مهم ترین عوامل جذب سرمایه گذاران و عموم مردم می باشد.

زمین ها با توجه به نوع بافتی که دارند دارای کاربری مشخص از قبیل تجاری، مسکونی و کشاورزی و... می باشد، اگر شما قصد ساخت و ساز ویلا در شمال دارید باید زمینی با نوع، کاربری مسکونی خریداری کنید.

کاربری مسکونی به چه معناست؟

زمین هایی با کاربری مسکونی، زمین هایی هستند که مجوز و اجازه ساخت و ساز واحد مسکونی به آن ها داده می شود، و بر اساس علایق خود می توانید ویلاهایی با سازه های فلت، دوبلکس، تریبلکس و... با امکانات متفاوت طراحی و احداث نمایید.

زمین های ساحلی در شمال، فاصله اندکی با دریا دارند، این زمین ها در مقایسه با زمین های جنگلی در شمال از طرفدارانی بیشتری برخوردار می باشد و از این سوی از لحاظ قیمت ارزش زمین های ساحلی نسبت به زمین های جنگلی بسیار بیشتر می باشد، اما این ملک با امتیازات عالی در یکی از شهرک های برند دارای قیمت مناسب می باشد، که خرید زمین به قیمت یکی از گزینه ها برای انتخاب زمین در شمال می باشد. 

اکثر خریداران و سرمایه گذاران در شمال به دلیل پیشرفت روزانه ملک در شمال اقدام به ساخت و ساز ویلا نموده اند و از این کار سود بسیاری بدست می آورند، و از این سوی به دنبال خرید زمین ساحلی در شمال می باشند، سرمایه گذاری در زمینه خرید زمین در نوشهر بیشترین مزایا را خواهد داشت و یکی از بهترین فرصت برای سرمایه گذاری با خرید زمین خواهد بود.

 یکی از مهم ترین مزیت های این زمین، سند دار بودن آن می باشد و تمامی اسناد رسمی این ویلا اعم از سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد،  اگر به دنبال خرید زمین سند دار هستید، بی شک این زمین در نوشهر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر می توانید با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر ‌آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17996
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه