صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / خرید زمین سند دار در نوشهر

خرید زمین سند دار در نوشهر

506

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،895،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18050
زمین
655 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین سند دار در نوشهر 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، فایل های متنوعی در سایت ویلا دنیز برای  خرید زمین در شمال موجود می باشد، که شما خریداران عزیز بر اساس علایق و خواسته خود می توانید، اقدام به خرید زمین در شهرهای شمال و در استان مازندران نمائید، اما این فایل مورد نظر یکی از پیشنهادهای فوق العاده از سوی مشاوران مجرب ویلا دنیز به شما عزیزان می باشد، زیرا این ملک در یکی از شهرهای برند و توریستی نوشهر با امتیازات بینظیر قرار دارد؛ در ادامه به صورت تکمیلی با این زمین در مزگا نوشهر آشنا خواهید شد.

اسناد و مدارک رسمی یکی از رکن های مهم و اساسی در هنگام معامله می باشد، که حتما باید قبل از خرید، از مشاورین املاک اطلاعات لازم را دریافت نمائید و بررسی های لازم را انجام دهید، و سپس اقدام به خرید زمین در نوشهر نمایید.

زمین شهرکی، به مجموعه زمین های که در داخل یک محدوده و در متراژ و سبک های متفاوت محصور شده باشد؛ گفته می شود، و دارای مشاعاتی از قبیل پارک، گیت ورودی، نگهبانی 24 ساعته، خیابان بندی اصولی و.... می باشد، از این سوی با توجه به مطالب گفته شده زمین شهرکی در شمال مانند، زمین شهرکی معرفی شده در محیطی زیبا با امکانات و امنیت كامل در نوشهر قرار دارد، و از این سوی پیشنهاد مجموعه دنیز به شما خریدار عزیز خرید زمین شهرکی می باشد، بازدید از این زمین را توسط تیم ما از دست ندهید.

 آب و هوای پاک و طبیعت بکر در شمال کشور همیشه یکی از مهم ترین عوامل جذب سرمایه گذاران و عموم مردم از تمام نقاط کشور می باشد، و این ملک در مزگا نوشهر با 655 متر مربع مساحت زمین دارای امتیازاتی همچون، آب، برق و گاز، حصارکشی، چاه آب و... می باشد، علاوه بر امتیازات گفته شده این ملک در بافت مسکونی قرار دارد، و شما به راحتی می توانید اقدام به ساخت و ساز نمائید.

یکی از گزینه های بی دردسر و مطمئن برای معامله خرید زمین سند دار در شمال می باشد، شما از لحاظ اسناد رسمی می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا این ملک دارای سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار می باشد، زمین و یا ویلا دارای سند رسمی، بهترین گزینه برای  خرید زمین ارزان در شمال محسوب می شود.

اگر شما خریداران محترم به دنبال  خرید زمین اقساطی در شمال در یکی از بهترین منطقه ی نوشهر هستید، این ملک گزینه مناسبی برای خرید زمین جنگلی در شمال می باشد؛ زیرا این ملک دارای شرایط پرداخت فوق العاده نظیر؛ پرداخت مبلغ به صورت نصف نقد و مابقی اقساط بدون بهره می باشد، که شما عزیزان به راحتی می توانید خرید این زمین در شمال در یکی از بهترین منطقه را تجربه کنید.

قبل از خرید زمین در نوشهر می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمائید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان. 

محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18050
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه