صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نوشهر / فروش زمین داخل مجموعه تهران نشین در نوشهر

فروش زمین داخل مجموعه تهران نشین در نوشهر

513

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،860،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ ماهه بدون بهره
کد ملک 18105
زمین
733 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان در این روزهای گرم بهاری باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک زمین جنگلی در نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید زمین جنگلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

نکاتی را که باید قبل از خرید زمین در شمال بدانیم؛

خرید زمین در شمال، همیشه در طول سال ها مورد توجه سرمایه گذاران و بساز بفروشان بوده است؛ اگر شما شخصی هستید که علاقمند به خرید زمین و ساخت و ساز ویلا می باشید، شمال، بهترین پیشنهاد ممکن است؛ شمال کشور با داشتن شرایط آب و هوایی عالی، طبیعت، طبیعت بی نظیر، دوری از دغدغه های شهر نشینی و آلودگی بهترین مکان برای سرمایه گذاری و خرید زمین می باشد.

مهم ترین عاملی که باعث می شود شما سرمایه گذاری موفقی داشته باشید، خرید زمین مناسب در شمال است؛ خرید زمین دارای قواعد خاصی است، که باید حتما برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این باره تحقیق کرده و اطلاعاتی که در این راه به شما کمک می کنند جمع آوری کرده و به بررسی آن پردازید، زیرا در صورت هر گونه اشتباهی ممکن است نه تنها به سود نرسید بلکه سرمایه بسیاری را از دست بدهید؛ برای سرمایه گذاری در شمال، خرید زمین بهترین گزینه است.

خرید زمین جنگلی در شمال، خواستار زیادی دارد، و افراد زیادی به دنبال خرید این نوع زمین هستند؛ این زمین در شهر جنگلی و همینطور ساحلی، نوشهر قرار دارد، و این شهر یکی از شهر های برند و مسافر خیز در غرب مازندران می باشد؛ خرید زمین در نوشهر گزینه خوبی برای سرمایه گذاری می باشد.

امروزه افراد به دنبال این هستند زمینی بخرند که سند داشته باشد و خیالشان از نظر قانونی جمع باشد، خرید زمین سنددار در شمال بیانگر این است که این زمین به صورت قانونی به اسم یک نفر می باشد و کسی دیگر نمی تواند پا پیش بگذارد و بگوید که این زمین، برای من است؛ خرید زمین سنددار گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و ساخت می باشد.

زمین شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی و داشتن انشعابات، افراد زیادی را به سوی خودش کشانده است، زمین شهرکی از نظر این که هر کسی به روی زمین شما نمی رود و امنیت زمین شما بالا می برد، بسیار مهم است؛ اگر شما عزیزان هم به دنبال خرید زمین شهرکی هستید این زمین شهرکی و جنگلی پیشنهاد ما به شماست.

این زمین به مساحت 733 متر در یک منطقه جنگلی قرار دارد؛ این زمین دارای سند شش دانگ می باشد، و در یک شهرک با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد؛ انشعابات این زمین از جمله آب، برق، گاز، بر روی زمین قرار دارد.

 

شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر به بخش در خواست مشاوره مراجعه کنید.

و برای ارتباط با مشاورین ما می توانید از طریق تماس با ما، با همکاران ما در ارتباط باشید. 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18105
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه