صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / خرید زمین باغی 2700 متری سنددار قابل تفکیک در آمل

خرید زمین باغی 2700 متری سنددار قابل تفکیک در آمل

116

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،050،000،000 تومان
کد ملک 24613
زمین
2700 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین باغی 2700 متری سنددار قابل تفکیک در آمل



"ویلا دنیز" افتخار دارد زمین باغی منحصر به فرد و با امکانات عالی را در شهر آمل بشما عزیزان معرفی کند. این زمین با مساحت 2700 متر مربع، دارای سند رسمی و امکان تفکیک می‌باشد.

این زمین باغ، با دیوار فنس حصارکشی شده است و به مساحتی بیش از 30 متر بر می‌آید، اجازه می‌دهد که از آن به عنوان باغ‌های تفکیک‌پذیر استفاده کنید. این زمین دارای انشعابات 500 متری ملک است که امکانات کامل را برای سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در آن فراهم می‌کند.

 

تفاوت بین زمین و زمین باغ در چیست؟
تفاوت بین زمین و زمین باغ عمدتاً در استفاده و نوع فعالیت‌هایی است که در آن‌ها قابل انجام است. این تفاوت می‌تواند به توصیف زیر خلاصه شود:

1. زمین: زمین به معنای قطعه از زمین؛ اصطلاحا زمینِ خام است که می‌توان در آن بر اساس قوانین و مقررات ملکی و ساخت و ساز، انواع مختلفی از ساختمان‌ها را بنا کرد. به عبارت دیگر، زمین می‌تواند به عنوان مکانی برای ساخت و ساز ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و غیره استفاده شود. البته با توجه به نوعِ بافتِ زمین؛ اگر بافت زمین مسکونی باشد.

2. زمین باغ: زمین باغ به معنای زمینی است که به طور اختصاصی برای فعالیت‌های باغبانی، کشاورزی یا بهره‌برداری از منابع طبیعی مانند باغ، باغچه، گلخانه، باغ میوه‌ها، باغ زیتون و غیره استفاده می‌شود. این نوع زمین عمدتاً برای کشاورزی، باغداری یا بهره‌برداری از منابع طبیعی و تولید محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمین باغ معمولاً دارای ویژگی‌های خاصی مانند خاک حاصلخیز، منابع آبی، سامانه آبیاری و تجهیزات مرتبط با کشاورزی است.

و همچنین مهمترین تفاوت دیگر بین زمین و زمین باغ؛ متراژ آنها می باشد که معمولا متراژ زمین باغ همانطور که در بندهای 1 و 2 اشاره شد برای استفاده و فعالیتهای باغی و ... می بایست مساحت بیشتری داشته باشد که صرفه اقتصادی کشت هم در نظر گرفته شود ولی عموما زمین را برای ساخت ویلا و سرمایه گذاری استفاده می کنند و زمین باغ جنبه بهره برداری کشاورزی و گاها سرمایه گذاری را دارد.
 


قیمتِ این زمین فقط متری 1.5 میلیون تومان، این زمین به عنوان یک فرصت منحصر به فرد در منطقه آمل به فروش می‌رسد. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیحات دقیق‌تر، می‌توانید از طریق "ویلا دنیز" پلاک 1000 متری هم دریافت کنید.

فرصت را از دست ندهید! با "ویلا دنیز" تماس بگیرید و این زمین باغی رویایی را بمالک شوید.

جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی، لطفاً با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس:  

09106180328  



با "ویلا دنیز"، بهترین خرید را تجربه کنید!

 

7 نکته طلایی در خرید زمین در شمال

خرید زمین داخل شهرک در شمال

بررسی خرید زمین در شمال در دوره رکود بازار

خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

نکاتی در مورد فروش زمین در شمال کشور


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24613
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه