خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

 

 زمین در شمال

 

خرید زمین در شمال

لازمه خرید یک زمین و یا یک ویلا در شمال به بازخورد و سود حاصل از آن بر می گردد.

حال این سود ممکن است مختص پول باشد و یا احتمال دارد به آسایش و لذت از خرید آن ملک باشد.

اگر هدفی را دنبال می کنید؛ که برای بدست آوردن آن تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته اید؛ پس باید برای خرید و سرمایه گذاری در شمال حسابگرانه اقدام کنید.

سرمایه گذاری با خرید زمین در شمال باعث می شود به اینده خود رنگ زیباتری ببخشید.

امروزه سرمایه گذاری میان سرمایه گذاران و عموم مردم به صورت خرید زمین در شمال می باشد؛ زیرا ارزش ملک روزانه در حال افزایش می باشد.

خرید زمین در چمستان، نیز به عنوان یک پیشنهاد مناسب برای کسانی که به دنبال روشی مناسب برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور هستند، می باشد.

 خرید زمین در چمستان سود بسیاری به همراه دارد؛ زیرا چمستان جزو توریستی ترین شهر مازندران محسوب می شود.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا ساحلی کافیست روی لینک کلیک کنید.


خرید زمین در شمال

 

با خرید زمین در شمال سرمایه گذاری کنید!

امروزه راه های متفاوتی برای سرمایه گذاری در شمال وجود دارد، که شما می توانید با خرید زمین در شمال این نوع سرمایه گذاری را تجربه کنید. 

همانطور که گفته ایم در حال حاضر در میان گزینه مختلف برای سرمایه گذاری، خرید زمین در شمال مورد استقبال برای سرمایه گذاران و یا عده ای از مردم که به دنبال خرید زمین در شمال هستند؛ قرار گرفته است.

شهر های شمال ایران به علت نقطه جغرافیایی عالی و اب و هوای مناسب و موقعیت مکانی جنگلی و یا ساحلی، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

به علت ویژگی های خوب شهرهای شمالی، ساخت و ساز ویلا در این شهرها افزایش پیدا کرده است، اگر شما سرمایه مناسبی در اختیار دارید، می توانید در سرمایه گذاری های مختلف در شمال اقدام کنید.

یکی از عالی ترین مناطق در شمال کشور که برای خرید زمین مناسب است؛ در کناره و اطراف دریای خزر می باشد، شما با خرید زمین در شمال می توانید؛ بر اساس اهداف خود روی آن سرمایه گذاری کنید، مثلا اقدام به ساخت مراکز تفریحی، مراکز خرید، مجتمع مسکونی و... که پیشهاد فوق العاده ای برای کسب درآمد می باشد.

یکی از نکاتی که در خرید تاثیر گذار است، اطلاعات کافی برای خرید می باشد تا بتوانید تصمیم خوبی برای سرمایه گذاری بگیرید.

شمال کشور به دلیل نکات مثبت و جذب توریست ها و عموم مردم از تمامی نقاط کشور از همه لحاظ، پیشرفت کرده است؛ پس در این صورت قیمت ملک روزانه در حال افزایش می باشد.

عده ای با هدف ساخت و ساز ویلا اقدام به خرید زمین در شمال می کنند، البته ویلا نیز یک نوع سرمایه گذاری و کسب درامد می باشد از این سوی خرید ویلا در شمال صورت می گیرد.

 خرید زمین در شمال

 

انواع زمین های شمال کشور

زمین ها در استان مازندران به چند بخش تقسیم می شوند، عبارتنداز؛

زمین ساحلی، زمین جنگلی، زمین شهرکی، زمین کشاورزِی و زمین روستایی و ... این زمین ها طبق موقیعتی که در آن واقع هستند، نامیده شده اند.

 شما برای سرمایه گذاری با خرید زمین، نیازمند یک فرد با تجربه و حرفه ای هستید برای انجام این کار شما می توانید از مشاورین حرفه ای و مجرب ویلا دنیز راهنمایی بگیرید.

 برای خریدن زمین نیاز به اطلاعات کافی از منطقه، موقعیت زمین، موانع قانونی، اسناد و مدارک، بافت و غیر بافت بودن زمین، مجوز ساخت و... که برای کسب اطلاعات میتوانید از شورای محل، پرس­ وجو از دهیاری و... تصمیم به خرید زمین بگیرید.

مهم ترین نکته برای خرید زمین توجه به سند دار بودن و نوع سند زمین می باشد

انواع سند

1- سند شش دانگ: سند شش دانگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. 

۲- سند مشاع: در سند مشاع شما ملک را به صورت سهمی از کل سند را خریداری می نمایید.

 3- سند جنگل جلگه ای: فرق زمین با سند جنگل جلگه ای و زمین های دیگر با سند شش دانگ این است؛ که مجوز ساخت و یا پایان کار جهت ساخت، به آنها تعلق نمی گیرد.

 4- سند شورایی: بعد از انتخاب زمین و نوشتن قولنامه در املاک مورد نظر و اخذ کد رهگیری از املاک، قولنامه یا قرارداد خرید ملک با دهیاری و شورای روستا با امضا و مهره تایید به مالک منتقل می شود.

برای خرید زمین سند دار از طریق شهرداری اطمینان حاصل نمایید که زمین مشکل حقوقی و ساخت و ساز نداشته باشد.

با توجه به تنوع بسیار زیادی زمین و متراژ و قیمت متفاوتی که وجود دارد شما با توجه به بودجه خود و مقدار مبلغی که میخواهید هزینه کنید، میتوانید ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 اگر شما خرید زمین را برای ساخت و ساز ویلا انتخاب کرده اید با چالش های زیادی روبرو هستید؛ زیرا برای هرگونه بهره برداری باید مجوز لازم را دریافت کنید، و برای راه اندازه هر پروژه ای مثل مسکونی  و اداری و... باید اقدام به مراحل قانونی کنید و نیز مجوزات لازم را دریافت نمایید.

برای ساخت و ساز در زمین خریداری شده میتوانید؛ ویلا را توسط تیم و مهندسین حرفه ای و معماران مجرب ویلا را با سازه شیک و مدرن بسازید.

شما حتی با ساخت و فروش ویلا میتوانید کسب در امد کنید و سودی بسیاری را بدست بیاورید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار و خرید ویلا در نوشهر و خرید ویلا جنگلی و ... می توانید به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید؛ و ویلاها در سازه های متفاوت را مشاهده نمایید.

یکی از لازمه های خرید خوب و درست این است که شما نیازمند یک فرد با تجربه و حرفه ای هستید تا در خرید شما را راهنمایی کنند. برای انجام این کار شما می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز راهنمایی بگیرید، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

برای مشاهده و  خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

خرید زمین در شمال

 

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.