صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / خرید زمین 253 متری شهرکی تازه تفکیک شده در آمل

خرید زمین 253 متری شهرکی تازه تفکیک شده در آمل

106

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،012،000،000 تومان
کد ملک 24614
زمین
253 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 253 متری شهرکی تازه تفکیک شده در آمل



"ویلا دنیز" افتخار دارد زمینی منحصر به فرد و با قابلیت‌های بی‌نظیر را در شهر آمل به شما معرفی کند. این زمین به مساحت 253 متر مربع، با سند رسمی و تازه تفکیک شده در یک شهرک مجموعه‌ای خصوصی و مدرن واقع شده است.

با 10 متر بر، این زمین شهرکی فرصتی فوق‌ العاده برای ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری در منطقه آمل ارائه می‌دهد. همچنین، این زمین دارای سند رسمی است که امکان خرید و انتقال مالکیت را به شما می‌دهد.


مزایا و معایب خرید زمین شهرکی در شمال را نام ببرید؟

خرید زمین شهرکی در شمال دارای مزایا و معایبی است. در زیر به برخی از این مزایا و معایب اشاره خواهم کرد:

مزایا:
1. آرامش و طبیعت: زمین شهرکی در مناطق شمالی عموماً در محیطی طبیعی و آرامش‌بخش قرار دارد. این امر می‌تواند برای افرادی که به دنبال فرار از زندگی شلوغ شهری و نزدیکی به طبیعت هستند، بسیار جذاب و مطلوب باشد.

2. مناظر طبیعی: مناطق شمالی غنی از مناظر طبیعی هستند. با خرید زمین شهرکی در این مناطق، می‌توانید از مناظر زیبا و دل‌نشینی مانند کوهستان‌ها، جنگل‌ها، دریا و مناظر آبی دیگر بهره‌برداری کنید.

3. آب و هوای بی نظیر: مناطق شمالی دارای آب و هوای ملایم‌ تری نسبت به مناطق دیگر هستند. در فصول گرم سال، می‌توانید از آب و هوای حدودا خنک و کمی مرطوب و دلپذیر استفاده کنید.(هرچه به نوار ساحلی نزدیکتر شوید میزان رطوبت افزایش می یابد)

4. فرصت‌های تفریحی و ورزشی: مناطق شمالی دارای فرصت‌های فراوانی برای تفریحات و ورزش‌های خارج از خانه هستند. از جمله فعالیت‌های ممکن در این مناطق می‌توان به پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، شنا و ورزش‌های آبی اشاره کرد.



معایب:
1. فاصله از شهر: زمین شهرکی در مناطق شمالی معمولاً دارای فاصله بزرگی از شهرها و امکانات شهری است. این می‌تواند باعث شود که به برخی از خدمات و تسهیلات شهری دسترسی محدودی داشته باشید.

2. عدم برخورداری از تمامی امکانات: مناطق شمالی ممکن است نسبت به شهرها و مراکز شهری؛ امکانات و خدماتِ کمتری را داشته باشند. برخی از خدمات از قبیل بیمارستان‌ها، مدارس و فروشگاه‌ها ممکن است در این مناطق کمتر باشند.

3. هزینه‌های بالا: هزینه‌های خرید زمین در مناطق شمالی معمولاً بالاتر از مناطق دیگر است. علاوه بر هزینه خرید، نگهداری و تعمیرات زمین شهرکی نیز ممکن است هزینه‌بر باشد.

به هر حال، قبل از خرید زمین شهرکی در شمال، بهتر است تمامی عوامل و موارد مرتبط را به دقت بررسی کنید و با شرایط و نیازهای خود سازگار سازید.


با قیمت متری 4 میلیون تومان، این زمین شهرکی به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای ساخت خانه رویایی یا سرمایه‌گذاری در بازار ملک در آمل عرضه می‌شود.

فرصت را از دست ندهید! با "ویلا دنیز" تماس بگیرید و این زمین شهرکی تازه تفکیک شده را  مالک شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی، لطفاً با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس:

09106180328  

خرید زمین در شمال؛ یک سرمایه گذاری هوشمند

نکاتی در مورد فروش زمین در شمال کشور

مزایای خرید زمین مسکونی جنگلی در شمال کشور

ایا خرید زمین در چمستان یک سرمایه گذاری پر سود است؟



با "ویلا دنیز"، بهترین خرید را تجربه کنید!

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24614
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه