خرید زمین در منطقه شمال کشور

 

امروزه خرید زمین در شمال کشور یکی از پر تقاضا ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در منطقه کشور به شمار می اید.

امروزه افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور هستند، اما در شمال کشور به دلیل خوش اب و هوا بودن و داشتن مناطق بکر جنگلی و سواحل بی نظیر؛ خواهان زیادی دارد، از این سوی سرمایه گذاران عزیز به دنبال سرمایه گذاری با سود بالا در شمال کشور هستند.

 همچنین یکی از دلایل دیگری که افراد معمولاً، خرید زمین در شمال را نسبت به خرید ویلا در شمال را ترجیح می‌دهند، برای این است که خرید زمین در شمال به دلیل به صرفه بودن و قیمت پایین زمین ها در شمال نسبت به سایر مناطق کشور میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد، جالب اینجاست که علاوه بر به صرفه بودن خرید زمین، هزینه مربوط به ساخت و ساز این زمین‌ها نیز در مقایسه با شهرهای بزرگتر به صرفه‌تر است. پس احتمالاً سرمایه‌ گذاران با خود فکر می‌کنند که چرا باید از این فرصت طلایی بدست امده برای سرمایه‌گذاری در شمال را در این منطقه خوب کشور با قیمت مناسب را از دست بدهند، در حالیکه خرید زمین در بهترین و خوش اب و هوا ترین  منطقه در شمال و سرمایه گذاری در زمین، آینده رو به رشد و درخشانی دارد، پس از این فرصت بدست امده نهایت استفاده را می کنند.

همیشه خرید زمین در شمال،  در طول این سال ها مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، و اگر شما شخصی علاقمند به خرید زمین در شمال هستید، پیشنهادات سایت ویلا دنیز را از دست ندهید.

 

چرا خرید زمین در شمال کشور مناسب سرمایه گذاری است؟

عموم مردم و سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری با خرید زمین و یا ویلا می باشند؛ در این صورت افراد زیادی، سعی و تلاش می کنند که با سرمایه اندک و ثابت خود برای خرید زمین در مناطق بکر جنگلی در شمال کشور اقدام کنند.

تجربه ثابت کرده است که اگر در کاری تجربه و اطلاعات کافی و مناسبی نداشته باشید، امکان شکست خوردن در آن کار بسیار بالا می باشد، پس شما باید در هنگام خرید زمین با یک فرد با تجربه که اطلاعات کامل و جامع در مورد خرید زمین و امور مربوطه اشنایی دارد، مشورت بگیرید.

همچنین باید به این موضوع توجه کنید که قیمت زمین های قابل فروش در مناطق شمالی کشور نسبت خرید زمین در برخی کلان شهرهایی همچون تهران، بسیار مقرون به صرفه می باشد، و خرید زمین در شمال یک سرمایه گذاری و معامله اقتصادی پر سود و مقرون به صرفه خواهد بود، هر هزینه ای که جهت خرید زمین در شمال پرداخت نمودید، مطمئن باشید که با گذشت زمان، سود قابل توجه ای به همراه خواهد داشت. 


نمونه ای زمین برای خرید 
       خرید زمین در چمستان

چمستان در کدام قسمت از استان مازندران قرار دارد؟

چمستان جزو یکی از شهر های توریستی استان مازندران می باشد، این شهر زیبا و جنگلی با شهر نور در فاصله ۱۵ کیلومتری و ۲۵ کیلومتری آمل و در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر تهران قرار دارد، که از طریق جاده چالوس و همچنین با توجه به کمربندی جدید شهر امامزاده عبدالله(در منطقه شهر امل) زمان کمتری برای رسیدن به شهر چمستان در راه خواهید بود.


نمای از شهر چمستان

 

 

امتیازات چمستان؛

منطقه چمستان دارای طبیعت سرسبز و بهترین اب و هوا را دارد و چمستان دارای مناطق گردشگری و تفریحی از جمله؛ ابشار اب پری، پارک جنگلی نور، اب گرم لاویج و دریاچه الیمالات که توجه توریست های زیادی را به خود جلب نموده است.

همچنین با داشتن خاک حاصل خیز، توجه زیادی به کشاورزی و مزارع کشت برنج و مرکبات در این منطقه شده و دارای بازدهی بسیار خوبی می باشند.

 

منطقه تفریحی در چمستان

 

اهمیت خرید زمین در چمستان

سرمایه گذاری در چمستان و در روستا های اطراف این شهر که جزو مناطقی است که قابلیت پیشرفت و رشد اقتصادی دارد، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری ملک در شمال با خرید زمین در چمستان می تواند باشد.

 خرید زمین در چمستان، نیز به عنوان یک فاکتور پیشنهادی برای کسانی که همیشه به دنبال روش مناسب برای سرمایه گذاری در شهرهای شمال کشور که با سود زیادی همراه است میتواند باشد.

در منطقه چمستان، زمین های ارزان و گران  قیمت فراوانی وجود دارد، که خریداران و سرمایه گذاران زمین در چمستان باید در هنگام خرید نکات مهمی را در نظر بگیرند، در میان زمین های واقع شده در اطراف شهر  باید امکانات آن محدوده نیز بررسی شود، وجود امتیازاتی همچون برق، گاز،  و دسترسی به امکانات رفاهی از قبیل مرکز خرید ها و بانک و ادارات و مراکز درمانی، تأثیر زیادی در قیمت زمین در چمستان در خوش اب و هوا ترین منطقه در شمال دارند.

به طور کلی  لوکیشن زمین دارای اهمیت است، هر چقدر زمین مد نظر شما در اطراف شهر باشد قیمت آن کمتر است و به همان نسبت امکانات آن نیز ضعیف تر می باشد و برعکس اگر زمینی که قصد خرید آن را دارید در محدوده داخل شهر باشد دارای قیمت بالاتری بوده و طبیعتا از امکانات بیشتری برخوردار می باشد.

 

در هنگام خرید زمین در چمستان باید چه نکاتی را در نظر باید گرفت؟

در هنگام خرید زمین در چمستان حتما باید به وضعیت سند و مدارک لازم زمین؛ توجه گردد ،به طوری که باید از خرید زمین های بدون سند پرهیز کرد.

زمین سند دار از لحاظ قانونی هیچ گونه مشکلی بابت خرید و فروش ندارد، و خریدار و سرمایه گذار با خیال آسوده میتواند نسبت به خرید زمین اقدام نماید.

در هنگام خرید زمین در چمستان باید دقت کرد ایا زمین سند و مجوز ساخت دارد؟

اگر خریدار و سرمایه گذار نکات گفته شده را در هنگام خرید زمین در چمستان رعایت نکند و زمین بدون سند و مجوز ساخت را خریداری کند دچار مشکل قانونی خواهد شد.

 

 در جمع بندی کلی میتوان گفت که خرید زمین در شمال  یک سرمایه گذاری اقتصادی پر سودی خواهد بود و از دلایل مهم سرمایه گذاری و اقتصادی بودن خرید زمین میتوان به نکاتی مثل داشتن اب و هوای همیشگی و ابدی همانند بهشت در مناطق شمال کشور و قیمت زمین با گذر زمان در حال افزایش می باشد که سود بسیار زیادی بابت خرید زمین، عایدتان خواهد شد.


نمای از جاده جنگلی در چمستان