صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تربیلکس نما مدرن در شمال

خرید ویلا تربیلکس نما مدرن در شمال

612

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
12،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16160
زمین
650 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
3
اتاق
5
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا تربیلکس نما مدرن در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان، و عزیزان محترم و بزرگوار ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس نما مدرن جنگلی، در منطقه شمال کشور، در شهر خوش آب و هوا و بکر نوشهر؛ اگر قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

خرید ویلا در شمال، به دلیل دارا بودن طبیعت سرسبز و آب و هوای خوش، همواره به عنوان یکی از گزینه های مسافرت در میان مردم قرار داشته است، به همین سبب افراد زیادی ترجیح می دهند در شمال کشور به علت داشتن طبیعت بکر و توریست پذیر بودن و امکاناتی که دارد سرمایه گذاری کنند و به سود خوبی برسند.

طراحی خانه تریبلکس به صورت سه طبقه است. یعنی داخل یک واحد، سه طبقه طراحی شده و این سه طبقه را با پلکان به یکدیگر متصل می‌نماید، که به آن اصطلاحاً طراحی تریبلکس می گویند.

در طراحی این ویلا به‌ صورت تریبلکس است؛ در طبقه اول آن، که همان همکف است، از استخر و جکوزی، استفاده شده است؛ و بعلاوه آشپزخانه و یک سالن پذیرایی و خواب؛ در طبقه دوم آن به علاوه سالن پذیرایی، در طبقه دوم هم اتاق خواب دارد؛ و همچنین در طبقه سوم این ویلا از میز بیلیارد و پینگ پنگ برای تفریح و سرگرمی شما عزیزان استفاده شده است؛ و همینطور طبقه سوم آن دارای روف گاردن بسیار عالی با ویوی بی نظیر جنگل است؛ که لذت هر چه بیشتر را در یک سفر رویایی تامین می کند.

از ویژگی های خوب این ویلا، دارا بودن استخر و جکوزی سرپوشیده است؛ خرید ویلا استخردار شما را از رفتن به استخر های عمومی بی نیاز می سازد و شما می توانید هرموقع، و یا در هر فصلی، که خواستید، به استخر بروید، و مشکل شما این نباشد که هوا سرد است و یا گرم است؛ امروزه در هر خانواده‌ای، یک فرزند کوچک و یا جوان وجود دارد، که همه آنها عاشق استخر و آب تنی هستند، و این ویلا می‌تواند، آنها را به آنچه که می خواهند برساند.

امروز همه افراد به دنبال این هستند، که چه ویلایی بخرند، که خیالشان، از یک خرید مطمئن، راحت باشد، و این راحتی را می‌توانند با خرید ویلا سنددار تجربه کنند؛ خرید ویلا سند دار به دلیل اینکه می تواند خرید هر کسی را مطمئن سازد مد نظر بسیاری از افراد قرار گرفته است، و اگر شما مایل هستید که ویلا سند دار بخرید، می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز کمک بگیرید.

خرید ویلا شهرکی؛ امروزه افراد به دنبال این هستند که ویلایی بخرند، که از نظر امنیت خیالشان راحت باشد، و در زمانی که نیستند مطمئن باشند، که خانه آنها در امنیت کامل است؛ این ویلا در شهرکی قرار دارد که، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مداربسته است و امنیت را برای ویلای شما چندین برابر می کند.

این ویلا تریبلکس از ۶۵۰ متر زمین برخوردار است، که در این زمین از ۵۰۰ متر بنای تریبلکس استفاده شده است، این بنای نسبتا بزرگ از ۵ خواب، به همراه مستر تعبیه شده است؛

انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب شده است، که هر کدام از آنها دارای کنتورهای جدا از هم می باشد؛ گرمایش ویلا از طریق شوفاژ و کف گرما تامین می شود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ویلا دنیز،  از طریق درخواست مشاوره، از مشاوران ما کمک بگیرید.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: وازیوار

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16160
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه