صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در شمال

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در شمال

658

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20013
زمین
630 متر مربع
بنا
600 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس شهرکی سنددار در شمال


مشخصات و امکانات کلی این ویلا ساحلی در نوشهر:

واقع در منطقه سی سنگان

 ویلای لوکس و‌مدرن

واقع در شهرک بزرگ با صد پلاک‌ ویلایی

فاصله پونصد متر با دریا

موقعیت بسیار عالی

در سه طبقه

چهارخواب مستر با جکوزی

با شاهنشین‌ و سالن ورزش

630 متر زمین

600 متر بنا

با سند مالکیت

کف سرامیک

کمد و کابینت ممبران نصب شده

سقف کناف و نورپردازی شده

پله های طرح چوب با نرده های شیشه ای

طراحی شده توسط تیم باتجربه و معتبر معماری در نوشهر



* ضمنا داخل شهرک زمین به مساحت 630متر با سند‌ موجود می‌باشد. قیمت زمین متری ۱۴ میلیون تومان می باشد.

 

یکی از مزایای مهم ویلا ساحلی این است که به دلیل قرارگیری در داخل شهر، به امکانات رفاهی و شهری نزدیک است و برای رفع نیازها و خواسته های خود مجبور نیستید مسافت طولانی را طی کنید. از دیگر مزایای ویلا های ساحلی نزدیک بودن آنها به جاده اصلی است که دسترسی به ویلا را در همه فصول حتی در پاییز و زمستان آسان می کند. علاوه بر اینکه همیشه می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، به دلیل موقعیت خوب در شهری که در آن قرار دارند، هر زمان که بخواهید می توانید به مکان های دیدنی و گردشگری آن شهر بروید و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

داشتن ویلا ساحلی، نوستالژی قدیمی بسیاری از افراد است که داشتن ویلا در کنار ساحل و تجربه زندگی در هوای تازه در رویایی ترین مناطق شمال که طلوع و غروب خورشید ،صحنه ای دلپذیر را به تصویر می کشد و تماشای اینها بسیار روح بخش است.

 

این ویلا با بنای تریبلکس به متراژ 630 متر در زمینی به مساحت 600 متر ساخته شده است. دارای کابینت و کمد مدرن، و کلید پریز و شیرآلات و لوستر آن نصب شده است. دارای 4 اتاق خواب مستر که در یکی از آنها جکوزی وجود دارد. همچنین انشعابات آن قابل بهره برداری می باشد. حیاط سازی آن انجام شده است. در نتیجه شما بعد از خرید این  ویلا شهرکی در نوشهر نیازی نیست هزینه ای اضافه ای را بابت قابل سکونت کردن آن پرداخت کنید.

 

 

همچنین این ویلا واقع در شهرک می باشد. یکی از محاسن اصلی ویلا شهرکی در شمال داشتن امنیت است که این امنیت شامل مواردی چون امنیت در مراقبت گل و گیاه موجود در محوطه ویلا، امنیت در نگهداری و حراست از ویلا و لوازم درون آن در هنگام نبود مالک، امنیت در نظم ساختاری ساختمان‌های موجود در آن ‌به دلیل داشتن قوانین ساخت ویلا در شهرک، که دارای قوانین ساخت در ارتفاع و حفظ چشم‌انداز برای ویلاها است می‌باشد. در نتیجه امنیت ویلایتان در زمانی که در آن حضور ندارید توسط نگهبانی 24 ساعته کنترل می شود.


جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر  این آگهی با کد 20013 و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.


محدوده آدرس: سی سنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه