صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در نوشهر

1526

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
12،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22764
زمین
402 متر مربع
بنا
263 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار استخردار در نوشهر

سلام و درود فراوان بر همه ی شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ چون قطعا بزرگ ترین نعمت خداوند به انشان ها، سلامت و تندرسی است.

 در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار استخردار در نوشهر را به نگاه شما عزیزان تقدیم کنیم؛ پس تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا که به صورت دوبلکس بنا شده است، دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمن در شمال کشور آسوده می سازد؛ زیرا به دلیل رشد ساخت و ساز های غیر مجاز و غیر قانونی، خریداران اغلب به دنبال خرید ویلا سنددار می باشند.

ویلای دوبلکس به ویلاهایی گفته می شود که در ۲ طبقه بنا شوند؛ این نوع ویلا خود چندین دسته می شوند؛ برای مثال، در برخی از ویلاهای دوبلکس، هر طبقه مانند یک واحد مستقل به حساب می آيد؛ یعنی هر طبقه دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام می باشد؛ اما در برخی از این نوع ویلاها، در طبقه اول اتاق نشیمن بزرگ به همراه آشپزخانه، اتاق خواب یا اتاق خواب ها به همراه حمام و سرویس بهداشتی دیده می شود و در طبقه دوم، اتاق نشیمن کوچک به ۱ یاچند اتاق خواب تعبیه می شود.

 این ویلای سنددار در یک شهرک برند و با اصالت در شهر نوشهر بنا شده است؛ این شهر یکی از شهرهای مازندران می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متعدد، توانسته است در صنعت ویلا سازی پیشرفت خیره کننده ای داشته باشد؛ همچنین اغلب ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا می شوند، لاکچری و فول آپشن می باشند؛ از این رو، افرادی که قصد خرید ویلا لاکچری را دارند این شهر را انتخاب می کنند؛ شما عزیزان هم می توانید برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر تفریحی جنگلی و ساحلی بنا شده اند دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای سنددار دوبلکس، ۴۰۲ متر می باشد که زیربنای آن هم ۲۶۳ متر است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند؛ انشعابات آب، برق و گاز ویلا به صورت کامل نصب شده است و آماده بهره برداری می باشد.

 به لطف اختلاف سطح ۲ طبقه ای ویلا، چشم انداز و ویوی آن بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

 حیاط و فضای سبز این ویلا بسیار زیبا و دیدنی است؛ همچمنین استخری که در حیازط آن در نظر گرفته شده است زیبایی این فضا را چندین برابر کرده است.

برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک کنید.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست از طریق پر کردن فرم در خواست مشاوره با کارشناسان و مشاورین مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید تا یک خرید مطمئن را در شمال کشور تجربه کنید.

 09106180328

 

 

فقط یه تماس 📞
تماس با من

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22764
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه