صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس جنگلی در نوشهر زیبا

خرید ویلا تریبلکس جنگلی در نوشهر زیبا

613

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
30،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16340
زمین
1060 متر مربع
بنا
630 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس جنگلی در نوشهر زیبا 

 

با سلام خدمت شما همراهان و عزیزان ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس نما کلاسیک در شمال کشور، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

این ویلای جنگلی در شهر نوشهر و در منطقه دریا بیشه قرار دارد، نوشهر یکی از پر بازدید ترین شهرهای مازندران به شمار می آید، و این شهر به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و آب و هوای بکر، و داشتن سواحل زیبا، خواهان زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ نوشهر به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن فرودگاه و راه آهن، بیمارستان و مراکز خرید و مناطق گردشگری و نزدیک بودن به جاده پر طرفدار چالوس، افراد زیادی به این شهر مسافرت می کند؛ اگر شما قصد خرید ویلا جنگلی و یا خرید ویلا در نوشهر  را دارید، مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان این ویلای لاکچری را پیشنهاد می دهد.

این ویلا جنگلی، در یک فضای بسیار بزرگ بنا شده است، در طراحی ویلا تریبلکس سعی می شود، از متریال ها و طراحی های گوناگونی استفاده شود، از جمله عواملی که در زیبایی طراحی ویلای تریبلکس تاثیر می گذارند، به صورت های مختلف می باشد، مانند: استخر، استفاده از متریال های مختلف، رئوف گاردن و آلاچیق و تراس های بزرگ و... استفاده شود، تا به زیبایی و شیک بودن آن افزوده شود؛ اگر شما قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید، این ویلا پیشنهاد ما به شماست.

یکی از یکی از مزیت خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند تک برگ است  خرید ویلا سند دار می تواند برای کسانی می‌خواهند، یک ویلای سند دار بخرند، گزینه مناسبی می باشد.

 مزیت دیگری که این ویلا دارد، این است که شما می توانید با پرداخت نصف مبلغ قرارداد به صورت نقد، و نصف دیگر را به صورت اقساط چند ماهه و بدون بهره، پرداخت کنید؛ شما بهترین ویلا ها را با خرید ویلا اقساطی صاحب شوید.

این ویلا از 1060 متر مساحت زمین و دارای 630 متر از آن را بنای تریبلکس تشکیل داده است، این بنا دارای 4 خواب است، که در هر یک از خواب های آن مستر، تعبیه شده است، مزیت دیگری که این ویلا دارد، داشتن رئوف گاردن بسیار بزرگ و آلاچیق و باربیکیو  و سیستم هوشمند و... است، و شما به راحتی می توانید چشم انداز جنگل و دریا را ببینید، این ویلا تمام امکانات را شامل می باشد.

اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا برای شما عزیزان بگوییم، این ویلا دارای استخر می باشد، که شما با خرید ویلا استخر دار از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با پر کردن فرم درخواست مشاوره، که در سمت راست همین صفحه وجود دارد مراجعه نمایید می توانید، از مشاورین ما با صورت آنلاین کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با ما با مشاورین مجرب ما و مدیریت دنیز در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس: اطراف دریا بیشه

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16340
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه