صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس سوپر لاکچری در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس سوپر لاکچری در نوشهر

793

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
30،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18201
زمین
800 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سوپر لاکچری در نوشهر

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

اگر به دنبال خاص ترین ویلا در شمال هستید، این ویلای فوق العاده لاکچری را در نوشهر از دست ندهید.

هر چه از زیبایی و امکانات این ویلای ارزنده برایتان باز گو کنم، کم است، این ویلا دوبلکس در یکی از منطقه های نوشهر و در شهرکی برند در سازه متفاوت قرار دارد، با ما همراه باشید تا با این ویلای لوکس در نوشهر بیشتر آشنا شوید.

این ویلا دوبلکس دارای متراژ زمینی به مساحت 800 متر مربع و زیربنای عالی 450 متر مربع می باشد، که طراحان و معماران این ویلا را به زیباترین حالت طراحی کرده اند، همانطور که در تصاویر نشان می دهد، این ویلای جنگلی مبله نیز می باشد، که دارای آشپزخانه ایی مدرن با کابینت های کلاسیک با رنگ های سفید و طوسی که هارمونی جذابی با کف سرامیک رنگ روشن و میز ناهار خوری شیک را به وجود آورده است، و در سالن این ویلا از کاغذ دیواری، مبلمان چستر، فرش های مدرن و... دیزاین شده است، برای دسترسی به طبقه دیگر، یک راه پله ای شیک، سفید و مشکی در نظر گرفته شده است، که از نظر زیبایی راه پله ایی متفاوتی می باشد، پیشنهاد مشاوران مجموعه دنیز، بازدید از این ویلای زیبا می باشد، که از نزدیک این ویلا را بررسی نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از امکانات فوق العاده ی دیگر این ویلا می توان به استخر، سونا، جکوزی اشاره نمود، استخر این ویلا از بهترین امکانات و از سرامیک های به رنگ های آبی و سفید دیزاین شده است، و به محوطه ی بیرونی دید راحتی دارد؛ زیرا پنجره ای بلند، دور تا دور این فضا را احاطه است، که به نمای بیرون دسترسی دارد، برای

خرید ویلا استخر دار در شمال می توانید این ویلای زیبا را مد نظر خود قرار دهید.

ناگفته نماند، این ویلای دوبلکس دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر با امکانات عالی از تخت و کمد دیواری شیک می باشد، و تاسیسات سرمایی و گرمایی این ویلا از کولر اسپلیت، شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و... می باشد، و انشعابات لازم آب و برق و گاز را نیز دریافت نموده است، و همچنین این ویلای لوکس دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، با خرید ویلا دوبلکس در نوشهر می توانید، صاحب یکی از ویلای فوق العاده لاکچری در شمال شوید.

این ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، و این ویلا نیز از تجهیزات امنیتی کاملی برخوردار می باشد، که امنیت ویلا با دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، درب ریموت دار تضمین می شود، علاوه بر این امکانات، اسناد و مدارک این ویلای جنگلی، قانونی و ثبت شده می باشد، که شما بعد از معامله سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان را دریافت می کنید.

در سایت ویلا دنیز فایل های متنوعی وجود دارد، کافیست برای مشاهده روی لینک های خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا سند دار و فروش ویلا در شمال و فروش ویلا جنگلی و... کلیک کنید، برای تماس با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18201
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه