صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

665

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
30،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16463
زمین
1000 متر مربع
بنا
900 متر مربع
طبقه
2
اتاق
6
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

سلام و درود فراوان به همه ی همراهان محترم سایت مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم روزهای خوبی رو سپری کرده باشید و در روزهای آینده، شاهد بهترین ها باشید.

امروز با شما عزیزان هستیم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر بپردازیم؛ پس با نگاه گرمتان ما را در این آگهی همراهی کنید.

این ویلای دوبلکس در منطقه جنگلی شهرستان نوشهر بنا شده است؛ شهر رویان یکی از توابع شهرستان نوشهر می باشد که با دریای خزر همسایه است؛ این شهر دارای آب و هوای بسیار عالی می باشد و به دلیل مجاورت با دریای خزر، سالانه میزبان مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نوشهر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده است را مشاهده نمایید.

 

ابعاد و مشخصات داخلی ویلا:

این ویلای دوبلکس دارای 1000 متر زمین می باشد که 900 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 6 اتاق خواب در این بنا در نظر گرفته شده است که همه ی آن ها مستر همرا با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ویلا دارای متریال درجه 1 با تمامی امکانات می باشد.

 تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز متصل است.

 

این کاخ ویلا دارای سند شش دانگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم حتما از سایر ویلاهای سنددار سایت مشاورین ویلا دنیز دیدن فرمایید.

چشم انداز فوق الاده زیبای این ویلا، به سمت جنگل و دریا است.

ویلا دارای 2 استخر مجهز با تمامی امکانات می باشد؛ یک استخر داخل ویلا و یک استخر هم در فضای باز در نظر گرفته شده است؛ هر کدام این استخرها، مزایای متفاوتی دارند؛ برای مثال شما در تابستان و یا روزهای آفتابی می توانید از استخر رو باز نهایت لذت را ببرید؛ اما در فصول سرد سال، شما می توانید از استخر داخلی استفاده کنید؛ علاوه بر استخر، ویلا مجهز به سونا و جکوزی نیز می باشد.

 

شرایط فروش ویلا:

اگر شما به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا شرایط پرداخت آن به صورت نصف نقد و الباقی اقساط 3 ماهه بدون بهره می باشد.

 

حیاط سازی این ویلای لوکس، بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ آب نمایی که در وسط حیاط در نظر گرفته شده است، در کنار نمای سنگی و باغچه کاری مهندسی شده، نمای زیبایی از ویلا را به ارمغان آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ، کلیک کنید.

ملک این ویلا به صورت شهرکی می باشد؛ اگر فقط روزهای خاصی از سال را به شمال سفر می کنید، پیبشنهاد ما به شما، خرید ویلا شهرکی می باشد؛ زیرا شهرک های ویلایی امروزه دارای نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشند.

 همچنین این ویلای لاکچری دارای خانه سرایداری نیز می باشد.

 

از اینکه با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.

مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز آماده ارائه خدمات رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

ویلاهای مشابه