صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ لوکس جنگلی در محموداباد

خرید ویلا باغ لوکس جنگلی در محموداباد

736

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
8،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17680
زمین
430 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لوکس جنگلی در محموداباد 

 

صیقل روح با سفر به شمال!

اگر بخواهیم از ویلاهای مدرن در شمال در رده ویلاهای جنگلی با بهترین کیفیت از مصالح  ساخت به شما عزیزان معرفی نماییم، می توانیم این ویلای ساحلی ارزنده در محمودآباد را اشاره نماییم، این ویلا باغ با سازه دوبلکس دارای زیربنای 220 مترمربع و 430 متر مربع مساحت زمین این ویلای لوکس می باشد.

یکی از شهرهای مهم استان مازندران که دارای شرایط آب و هوایی مناسب و فوق العاده می باشد، شهرستان محمودآباد است، فاصله محمودآباد با تهران حدودا 220 کیلومتر می باشد، از این سوی از طریق جاده هراز و گذر از شهر آمل به راحتی می توان از تهران به محموداباد دسترسی داشت.

داشتن اسناد رسمی مانند سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان و... یکی از نکات مهم هنگام قرارداد می باشد، که قبل از خرید ویلا در شمال باید این نکته را مورد بررسی قرار دهید، خوشبختانه این ویلا باغ تمامی اسناد رسمی گفته شده را در سال 1398 دریافت نموده است، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا در محموداباد نمایید.

سند شش دانگ به چه معناست؟

سند شش دانگ، یعنی 6 جهت، و به این معناست که از جهت شمال، جنوب، شرق و غرب و بالا و پایین از هر سوی مالکیت تمام به خریدار تعلق می گیرد.

تمام لذت داشتن یک ویلا در شمال، استخردار بودن آن می باشد، این ویلای دوبلکس ساحلی دارای استخر سرپوشیده و فول امکانات می باشد، که شما را از رفتن به استخر های شهر بی نیاز می کند، برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار کافیست روی لینک رنگی شده کلیک کنید.

همانطور که گفته شد؛ این ویلا دارای امکانات دیگر همچون شوفاژ، گرمایش از کف، شومینه، پکیج دیواری و اسپلیت و... می باشد، که شما خریداران محترم با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی برای ویلا خود ندارید.

برای این ویلای زیبا سازه ای دوبلکس و مدرن با 4 اتاق به صورت مستر و با امکانات دیگر مانند؛ سرویس  بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و سونا، انباری داخل ملک و کاغذ دیواری و نورپردازی و چوب و... اکازیون دیزاین شده است.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

پیشنهاد دنیز ویلا به شما عزیزان این است که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید؛ زیرا فروشنده محترم برای دریافت مبلغ ویلا، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همان طور که می دانید ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد، که توسط نگهبان مجموعه، این شهرک به صورت 24 ساعته و گیت ورودی و دوربین مدار بسته محافظت می شود، در این صورت خرید ویلا در شهرک یکی از بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر مدرن و لاکچری و داشتن یک تراس بزرگ رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد، بازدید از این ویلا باغ را از دست ندهید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17680
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه