صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار سنددار در نوشهر

خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار سنددار در نوشهر

318

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22761
زمین
750 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت استخردار سنددار در نوشهر

سلام خدمت همه همراهان عزیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم آخرین روزهای فصل پاییز باب میل شما عزیزان باشد.

 امروز می خواهیم یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت استخردار سنددار در نوشهر را به شما عزیزان و همراهان گرامی معرفی کنیم.

این ویلا باغ نیم پیلوت در شهر نوشهر بنا شده است؛ نوشهر یکی از شهرهای ساحلی جنگلی و کوهستانی استان مازندران محسوب می‌ شود؛ این شهر به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری سالانه میزبان تعداد زیادی مسافرین از اقصا نقاط کشور می باشد؛ اگر شما هم از علاقمندان به خرید ویلا نوشهر هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر زیبا بنا شده است دیدن نمایید.

 این ویلا در یک دهکده برند بنا شده است؛ دسترسی این ویلا به جنگل، دریا، مراکز رفاهی، جاده اصلی و مراکز تفریحی بسیار ساده و آسان می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا باغ خوش قیمت ۷۵۰ متر و زیربنای آن هم ۲۰۰ متر است در این ویلای نیم پیلوت سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی متصل می باشد.

 تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل و آماده انتقال به خریدار می باشد؛ جواز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ ویلا نشان دهنده قانونی بودن تمامی مراحل ساخت آن می باشد؛ شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 اگر بخواهیم در مورد حیاط و باغچه ویلا صحبت کنیم، باید خاطر نشان کرد که در حیاط، یک استخر چهار فصل با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ دور تا دور حیاط و البته استخر درختان کاج، مرکبات و گیاهان زینتی بسیار زیبایی کاشته شده است؛ بیشتر درختان، تنومند و چند ساله می باشند؛ همچنین کف حیاط با سنگ و چمن مصنوعی تزیین شده است؛ همچنین در حیاط، آلاچیق و آبنما نیز برای تزیین و زیبایی بیشتر تعبیه شده است.

 خریدارانی که قصد خرید ویلا استخردار را دارند، می توانند از سایر ویلاهای استخردار خوش‌ قیمت سایت ویلا دنیز دیدن نمایند.

 متریال داخلی و دکوراسیون آن بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ تاسیسات گرمایشی ویلا شامل پکیج و شوفاژ دیواری و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپیلیت می باشد؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی است.

تراس بزرگی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، دارای ویوی دیدنی جنگل و دریا می باشد.

و در کلام آخر، اگر به دنبال خرید ویلا باغ نیم پیلوت هستید، بدون شک این ویلا بهترین گزینه برای شما عزیزان می‌ باشد؛ زیرا علاوه بر داشتن امکانات فوق، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد که امروزه کمتر در شمال کشور دیده می شود.

 

شما هموطنان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم درخواست مشاوره را پرکرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22761
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه