صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند شمال

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند شمال

601

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19627
زمین
450 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1395
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه برند شمال

مشخصات و امکانات کلی خرید ویلا دوبلکس در سیسنگان:

450 متر زمین

  380 متر بنا

انشعابات اب برق گاز

سند تک برگ

داخل شهرک

شمالی جنوبی

چشم انداز دریا و جنگل

نگهبانی تمام وقت

 

امتیازات خرید ویلا دوبلکس جنگلی:

ویلایی با سند تک برگ:

 از مزایای خرید ویلا سنددار در شمال این است که، شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد. معتبرترین نوع سندی که می توانید برای ویلای خود در دست داشته باشید سند تک برگی است. سند تک برگی در واقع سند ویلا است که به جای پلمپ سربی اداره ثبت احوال دارای هولوگرام معتبر و مطمئنی می باشد که به هیچ عنوان اجازه ی جعل سند را به دیگران نخواهد داد. سند تک برگ تمامی اطلاعات و مشخصات ملک و مالک و تمامی اطلاعات انتقال سند را به صورت مکانیزه و الکترونیکی ثبت می کند. بنابراین ثبت سیستمی اطلاعات به طور یکپارچه به هیچ عنوان اجازه جعل را نخواهد داد. از این رو می گویند که به هنگام خرید ویلا اقدام به اخذ سند تک برگ نمایید تا تمامی اطلاعات ملک به صورت سیستمی ثبت شود.

 

ویلایی با متراژ و امنیت بالا اما قیمت ارزان:

خرید ویلا شهرکی ممکن است برای خریدار سود اقتصادی نیز داشته باشد. سازنده های ویلا در این مناطق سعی دارند که از کمترین مکان برای ساخت ویلا بیشترین بهره را ببرند. معمولا برای ساخت این شهرک ها مصالح ساختمانی را به صورت عمده خریداری می کنند و به این صورت قیمت ویلا در این مناطق پایین خواهد بود. امنیت در این ویلا دوبلکس بسیار زیاد می باشد. حتی ممکن است امنیت ویلاهای شهرکی از ویلاهای خود ساخته و مستقل نیز زیاد تر باشد. معمولا شرکت هایی که این شهرک ها را احداث می کنند در ورودی آن سیستم حراست و نگهبانی قرار می دهند تا ورود و خروج افراد به این منطقه را نظارت  کنند. حتی داخل این محیط نیز تحت حفاظت حراست قرار می گیرد.

 

واقع در لوکشین عالی:

 

سیسنگان شامل دو بخش کوهستانی و جلگه‌ای است. آبشارهای طبیعی زانوس، دارنو، دریاچه فراخین و خضر نبی نیز چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. پارک جنگلی سی‌سنگان از زیبایی‌های این شهر بوده و از زیباترین پارک‌های جنگلی شمال ایران به حساب می‌آید. گشت‌وگذار در کوچه‌های کندلوس از جمله مزایایی است که برای خریدن ویلا در نوشهر به شما انگیزه بیشتری می‌دهد. قیمت‌ ویلاها در غرب استان مازندران بیش از قسمت شرقی آن است. از نظر طبیعی هر یک از این شهرها زیبایی خود را دارند؛ اما از نظر صرفهٔ اقتصادی و رشد، بیشتر شهرهای غرب مازندران وضعیت بهتری دارند. سد و دریاچه آویدر بعد از پارک جنگلی سی‌سنگان، در نزدیکی روستای صلاح‌الدین کلا قرار دارد. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر این منطقه، از قایق‌سواری نیز لذت ببرید. لاشک یکی از روستاهای ییلاقی اطراف نوشهر است که در زمستان مقصد مطلوبی نیست؛ اما در تابستان آب‌وهوایی ییلاقی و لذت‌بخش دارد.

 

 


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 

 


محدوده آدرس: سیسنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه