صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نماسنگ شهرکی ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا نماسنگ شهرکی ارزان قیمت در شمال

653

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19932
زمین
130 متر مربع
بنا
75 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نماسنگ شهرکی ارزان قیمت در شمال

 

ویلایی که قرار است امروز به شما معرفی کنیم دارای طراحی ساده ای با نما سنگی( مقاومت در برابر رطوبت بی امان شمال)  بوده که از ویژگی های اصلی هر معماری مدرنی می باشد. زمین این ویلا 130 متر مربع مساحت داشته و زیربنای ویلا نیز  75 مترمربع است.

حیاط سازی این ویلا جنگلی  ساده و مدرن صورت گرفته و به گونه ای است که فرزند شما می تواند به راحتی در آن اوقات خوشی را بگذارند.  این ویلا دارای 2 اتاق خواب مستر بزرگ و نورگیر می باشد. کاغذ دیواری های زیبا در هر دو خواب و سالن اصلی نصب شده و سقف اتاق خواب ها و پذیرایی کناف کاری شده و دارای نورپردازی زیبا و لایت می باشد.

 

اگر جزو کسانی هستید که برای خرید ویلا محدودیت هایی دارید، بهتر است حتما روی این گزینه بیشتر فکر کنید. به طور مثال یکی از مزیت های این ویلا برای افرادی که میانسال بوده و دارای محدودیت تردد از پله‌های زیاد، را دارند، این است که ورودی این ویلا از حیاط به داخل خانه، فقط با چند پله امکان پذیر خواهد بود.  زیرا بنای این ویلا به صورت فلت یا همان ویلا همکف می باشد.

یا اگر دارای محدودیت بودجه می باشید می توانید این ویلا را با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید.

برای دیدن سایر ویلاهای ارزان قیمت، کلیک کنید.

 

خرید ویلا با این ویژگی ها می تواند موقعیت خوبی برای شما باشد که بتوانید از داشتن یک ویلای خوب و مناسب و البته با قیمت مناسب، بهره مند شوید. ویلایی دنج، با کمترین میزان شلوغی و رفت و آمد از جمله امتیازاتی است که در هر منطقه ای نمی توانید به راحتی مانند آن را پیدا کنید.

 برای کسب اطلاعات در مورد ویلای همکف، سایت ویلا دنیز پیشنهاد می کند مقاله ( انواع ویلا در شمال از نظر ساخت) را مطالعه نمائید.

 

یکی دیگر از امتیازات بزرگ این ویلا شهرکی بودن آن است. به صورت کلی ویلا شهرکی نسبت به ویلا مستقل از امنیت بیشتری برخوردار بوده و این ویلا ها بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند در زمان خاصی از سال مانند تابستان یا تعطیلات عید نوروز به شمال سفر نمایند و در دیگر مواقع سال خالی از سکنه است. با وجود نگهبان 24 ساعته در ویلا های شهرکی خیالتان از بابت امنیت و محفوظ ماندن وسایلتان راحت خواهد بود.

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی:

زمین  130 متر مربع

بنا 75 متر مربع

انشعابات نصب و آماده بهره برداری

داخل شهرک

نما سنگ

کابینت ترک اجرا شده

کمد دیواری

کاغذدیواری

سقف کناف نور پردازی

مناسب سرمایه گذاری

واقع در منطقه جنگلی

 

اگر با توجه به مطالب گفته شده در این متن، علاقمند به خرید ویلا مذکور  با کد 19932 هستید، با ما تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید گزینه مناسبی پیش روی شماست.

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه