صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا باغ سنددار لوکس در نوشهر

فروش ویلا باغ سنددار لوکس در نوشهر

715

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
8،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19952
زمین
950 متر مربع
بنا
700 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ سنددار لوکس در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا سنددار جنگلی در نوشهر:

950 متر زمین

۷۰۰متر بنا 

4 خواب مستر

سند تک برگ

عرصه و عیان

انشعابات نصب

شمالی جنوبی

رو به جنگل

 

داشتن یک باغ شخصی انرژی و آرامش را به شما القا می کند. یک ویلا باغ زیبا علاوه بر داشتن حس امنیت و آرامش، ارزش ملک شما را نیز بالا می برد. داشتن باغ بهانه خوبی است تا به تخیل خود اجازه خودنمایی بدهید و برنامه‌ های مختلفی را در آن تجربه کنید. در گذشته  ویلا باغ صرفا یک بنای سیمانی بدون هیچ طراحی خاصی شناخته می‌ شد. امروزه طرح های کلاسیک و جذاب بسیاری برای طراحی یک خانه باغ چشم نواز وجود دارد.

 

از جمله کارهایی است که اغلب افراد برای زیباسازی فضای خانه باغ خود انجام می دهند، کاشت درختان میوه می باشد که زیبایی خانه باغ را افزایش می دهد، همچنین شما می توانید از هوای پاکیزه و اکسیژن تازه موجود در فضا لذت ببرید. داشتن باغچه و پرورش گیاهان زینتی، گل ها وحتی سبزی های خوراکی در آن به محیط خانه باغ زیبایی می بخشد. در شمال برای زیبا تر کردن باغچه از گل هایی همچون گل محمدی، شبو، بنفشه، شمعدانی، رز و… استفاده می کنند. استفاده کردن از آبشار یا برکه مصنوعی علاوه بر چندین برابر کردن زیبایی حیاط باغ به شما آرامش می دهد. حرکت آب در جهت شیب و صدای شرشر آب روحتان را آرام میکند . حوض از اصیل ترین بخش های خانه های ایرانی است، داشتن حوض فضای معمولی حیاط باغ را به فضای نوستالژی تبدیل می کند. برای رنگ حوضچه ها معمولا از رنگ آبی فیروزه ای استفاده میشود که با رنگ سبز طبیعت بسیار دلنشین می شوند. همه اینها ترفندهای هستند که می توانید برای باغ ویلای خود در نوشهر پیاده سازی کنید. البته این ویلا جنگلی  برخی ازاین ویژگی ها را دارا می باشد.

 

 

مجموعه ویلا دنیز، خرید این ویلا سنددار را به افرادی توصیه می کند که می خواهند در منطقه ای برند و لاکچری و نزدیک به جاده ی تهران خرید داشته باشند. می دانیم خرید ویلا نوساز با متراژ بالا در مناطقی مانند نوشهر که تعداد ملک های قابل فروش کم و تعداد تقاضا زیاد است، خیلی گران تر می باشد. در نتیجه توصیه می شود اگر می خواهید ویلایی با حیاط بزرگ و متراژ بالا بخرید، این ویلا را معامله کنید و با کمی هزینه آنرا طبق سلیقه خود در بیاورید!

 

 


 

 

 

جهت بازدید و خرید و اطلاعات بیشتر از این ویلا با کد 19952  و برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.

همچنین شما می توانید برای دیدن سایر ویلاها در شهر نوشهر،و... به سایت ویلا دنیز مراجعه و بازدید نمائید.


محدوده آدرس: چلک

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه