صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

566

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22809
زمین
350 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس مدرن استخردار در چمستان

سلام و عرض ادب به شما بینندگان محترم امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا با همراهی شما عزیزان به معرفی یک دستگاه ویلای تریبلکس مدرن استخردار در چمستان بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 شهر چمستان یکی از شهر های جنگلی و خوش آب و هوای استان مازندران می باشد که بین شهرستان های آمل و نور قرار گرفته است؛ دسترسی این شهر از طریق آمل به پایتخت کشور، یعنی تهران میسر می باشد؛ به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، اغلب این شهر را انتخاب می کنند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین ویلا ۳۵۰ متر و متراژ زیربنای این ویلا نیز ۴۵۰ متر می باشد؛ به لطف متراژ بالای زیربنای ویلا، ۴ اتاق خواب در آن در نظر گرفته شده است که همه اتاق خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا به طور اختصاصی نصب می باشد.

این ویلای لاکچری دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را از همه جهات آسوده می سازد؛ آیا قصد خرید ویلا سنددار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت ویلا دنیز دیدن کنید.

در حیاط این ویلا استخر رو باز در نظر گرفته شده است و یک فضای بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است؛ فضای سبز آرامش بخش در کنار استخر، یک فضای فوق العاده زیبایی را به ارمغان آورده است؛ باغچه ویلا دارای گیاهان و گل های زینتی رنگارنگ می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و لاکچری می باشد؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه ۱، هود و گاز رو میزی می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و پوشش کف آن نیز سرامیک می باشد؛ همچنین این ویلا دارای یک اتاق اختصاصی به عنوان ٰسینما خانواده می باشد.

طراحی نمای این ساختمان به صورت مدرن می باشد؛ نمای مدرن امروزه در شمال کشور طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ این نوع نما طرح های گوناگون و مختلفی دارد؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نما مدرن هستید، می توانید روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

از اینکه تا اینجای کار با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22809
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه