صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا با 600میلیون در انجپل آمل

خرید ویلا با 600میلیون در انجپل آمل

15

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 26147
زمین
170 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1402
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا با 600 میلیون در انجه پل آمل

برای کمک گرفتن از تیم “ویلا دنیز” جهت خرید ویلا در شمال، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی آن‌ها اقدام کنید. در وب‌سایت “ویلا دنیز”، املاک مختلفی با توضیحات کامل و قیمت‌ها درج شده است. همچنین، امکان ثبت درخواست مشاوره وجود دارد که می‌توانید از طریق آن با مشاوران تماس بگیرید.

برای مثال، اگر به دنبال ویلا فلت جنگلی در شمال هستید، می‌توانید اطلاعات مربوط به ویلاهای موجود را در بخش مربوطه مشاهده کنید و با مشاورانِ دنیز از طریق شماره تماس ارائه شده یا دکمه “ثبت درخواست مشاوره” در وب‌سایت، ارتباط برقرار کنید.

نکات مهم:

  • قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، تمام جزئیات ویلا و موقعیت آن را بررسی کنید.
  • از داشتن سند شش دانگ و مجوزهای لازم اطمینان حاصل نمایید.
  • در صورت امکان، ویلا را به صورت حضوری بازدید کنید تا از وضعیت واقعی آن مطلع شوید.
  • در مورد شرایط پرداخت و اقساط با مشاوران مذاکره کنید تا بهترین توافق را انجام دهید. 
 

آیا به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن و پرسود در شمال کشور هستید؟ “ویلا دنیز” با ارائه‌ی فرصت‌های استثنایی در زمینه خرید ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال و سرمایه‌گذاری در مازندران، پاسخگوی نیازهای شماست.

ما این بار یک ویلا در منطقه جنگلی و زیبای انجه پل آمل را به شما معرفی می‌کنیم. این ویلا با 170 متر زمین و 100 متر بنا، دارای 2 اتاق خواب و تمامی انشعابات است و آماده تحویل به خریداران می‌باشد. قیمت این ویلا 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است که با توجه به موقعیت و امکاناتش، یک فرصت استثنایی برای خرید ویلا در آمل به شمار می‌رود.

چرا سرمایه‌گذاری در شمال؟ شمال ایران با طبیعت بکر و جنگل‌های انبوهش، مکانی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال آرامش و سرمایه‌گذاری پایدار هستند. خرید ویلا در مناطق جنگلی مانند انجه پل، علاوه بر اینکه یک پناهگاه آرام برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند، یک فرصت سرمایه‌گذاری با بازده بالا نیز محسوب می‌شود.

 

تیم ویلا دنیز با سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره خرید و فروش ویلا در شمال، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. برای بازدید از این ویلا و کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی مشاورین ویلا دنیز بهره‌مند شوید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 26147
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه