صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / محمودآباد / خرید زمین 250 متری خوش قواره آماده ساخت جاده دریا

خرید زمین 250 متری خوش قواره آماده ساخت جاده دریا

113

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
900،000،000 تومان
کد ملک 24611
زمین
250 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

توضیحات

خرید زمین 250 متری خوش قواره آماده ساخت جاده دریا



فرصتی فوق العاده برای شما جهتِ خرید زمینی به مساحت 250 متر(خوش قواره) در یک موقعیت ویژه واقع در جاده دریا. این زمین، با امکاناتی که برای ساخت و ساز آماده شده، برای ساخت خانه رویایی شما مناسب است.

این زمین با برِ 10 متر، آماده ساخت خانه‌ای زیبا و منحصر به فرد شماست. متری قیمت آن 3 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شده است، که قیمت بسیار مناسبی برای یک زمین قابل ساخت محسوب می‌شود.

همچنین، زمین دارای امکانات آب، برق و گاز به صورت سر ملک می‌باشد، که این موارد برای راحتی و آسایش شما در فرآیند ساخت و ساز بسیار حیاتی هستند.

موقعیت این زمین در جاده دریا قرار دارد، که امکان دسترسی آسان به سواحل دریا را به شما می‌دهد. شما می‌توانید لحظاتی از آرامش در کنار آب و نزدیکی به مناظر زیبایی که جاده دریا ارائه می‌دهد را تجربه کنید.

 

ولی جاده دریا کجاست؟

جاده دریا به جاده کلوده نیز معروف می باشد مسیری میانبر که جاده آمل-محمودآباد را به جاده آمل-چمستان متصل می کند؛ از همین روی مسیر پرتعددی بوده و تقاضای زیادی برای سکونت در این مسیر و روستاهایِ موجود در این مسیر وجود دارد که این زمین در یکی از روستاهایِ واقع در این جاده جای گرفته؛ اما دلیل لقب این جاده به جاده دریا و جاده کلوده؛ در چیست؟

کلوده یکی از بزرگترین روستاهای واقع در این مسیر می باشد از همین روی از قدیم اهالی این روستا و روستاهای اطراف آن؛ این مسیر را مسیر رسیدن به روستای کلوده می دانستند و به همین خاطر جاده کلوده لقب گرفت.

همچنین از طرفی این جاده مسیر رسیدن به شهر ساحلی محمودآباد نیز می باشد که شما با طی این جاده به مسیر آمل-محمودآباد و سپس نوار ساحلی محمودآباد خواهید رسید؛ که دلیل نامگذاری این جاده به این خاطر می باشد؛ این جاده به جاده ولیسده نیز لقب دارد که ابتدایی ترین روستا از سمت جاده آمل-چمستان می باشد.

خرید یک پلاک زمین در این جاده می تواند شروعِ یک سرمایه گذاری و سکونتتان در شمال باشد که در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار بوده است و در حال حاضر جاده کلوده و روستاهای واقع در این مسیر از پرطرفدارترین مناطق برای خرید زمین در شمال می باشد. و این پلاک زمین در همچین لوکیشنی قرار گرفته است.


اگر به دنبال یک زمین با این ویژگی‌ها هستید، این فرصت را از دست ندهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ترتیب وقت ملاقات، لطفاً با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس:

09106180328  

 

هر آنچه که درباره ی خرید زمین شهرکی در شمال باید بدانید

خرید زمین در شمال حتی با 100میلیون پیش پرداخت توسط تیم ویلا دنیز

نکات مهم خرید زمین هکتاری در شمال که باید بدانید





محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 24611
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه