خرید زمین در شمال مانند، خرید جواهر ارزش دارد، در سال های اخیر، افراد زیادی اقدام به خرید زمین هکتاری در شمال نموده اند، یک نکته ایی که باید قبل از خرید زمین در شمال به آن توجه کنید، هدفتان از خرید زمین در شمال می باشد، برای مثال، خرید زمین هکتاری در شمال، برای افرادی که قصد کشت و کار دارند و یا می خواهند شهرک ویلایی بسازند، گزینه ی مناسبی برای خرید می باشد، این سرمایه گذاری و انجام معامله باید بسیار دقیق و اصولی انجام شود، نکاتی در این مسیر وجود دارد، که رعایت کردن آن ها باعث می شود، از هر جهت اطمینان خاطر داشته باشید، و همچنین یک سرمایه گذاری هوشمند و عاقلانه،  بدون ضرر و زیان انجام دهید، در ادامه قصد داریم، تعدادی از این نکات را برای شما ارائه بدهیم، پس با ما همراه باشید. 

 

 خرید زمین هکتاری در شمال

 

  • بی گدار به آب نزنید!

حتما باید، برای هر گونه خرید و انجام معامله، از یک مشاور حرفه ایی در زمینه ی خرید زمین هکتاری کمک بگیرید، زیرا زمانی که شما به صورت اصولی به همراه یک مشاور حرفه ایی و کار بلد، در این زمینه، معامله ایی انجام می دهید، اطلاعات لازم درباره زمین و نیز به کوچکترین جزئیات خرید زمین هکتاری در شمال، اشراف کامل خواهید داشت، و با خیال آسوده معامله را انجام می دهید.

 

  • نقشه هوایی از زمین هکتاری مورد نظرتان تهیه کنید

داشتن نقشه کلی از زمین، کمک بسیاری برای انتخاب می کند، یکی از مهمترین نکاتی در خرید زمین هکتاری در شمال، باید به دنبال آن باشید، تهیه یک نقشه هوایی از زمین هکتاری مورد نظرتان می باشد، در واقع  اطلاعات مهم و مفیدی در این نقشه وجود دارد، که شما را برای خرید زمین هکتاری مورد نظر راهنمایی خواهد کرد، و می توانید با کمک یک کارشناس حرفه ایی، اطلاعات کاملی، از تفسیر نقشه دریافت کنید.

 

خرید زمین هکتاری در شمال

 

  • نوع کاربردی زمین هکتاری مورد نظر را چک کنید

همانطور که در متن فوق، به آن اشاره شده است، حتما باید، قبل از خرید زمین هکتاری در شمال، هدفتان را از خرید مشخص کنید، و سپس نوع کاربری که مناسب هدفتان باشد، را انتخاب کنید، زیرا عده ای قصد دارند، یک گلخانه در زمین هکتاری خود برپا کنند، و یا عده ای هم می خواهند، یک شهرک ویلایی بنا کنند، و یا مجتمع مسکونی و یا تجاری و.... در این زمین بنا کنند، بنابراین کاربری زمین هکتاری خریداری شده، باید مطابق نوع پروژه شما باشد، در واقع با کاربری مد نظر شما هماهنگی داشته باشد.

 
  • پیش از خرید زمین هکتاری در شمال متراژ زمین مورد نظر را تعیین کنید

اگر قصد دارید، با خرید زمین هکتاری، یک گلخانه را راه اندازی کنید، و یا یک مجموعه تفریحی برپا کنید، و یا شاید هم، قصد دارید، یک دامداری یا استخر پرورش ماهی برپا کنید، در این صورت باید مشخص کنید، برای هدفتان چه متراژی زمین، برای پروژه تان کافی می باشد، و باید تحقیقات مفصلی در این باره انجام دهید، و  باید از یک راهنما و مشاور حرفه ایی در این راستا راهنمایی و مشاوره بگیرید، زیرا یک زمین کوچک یا بیش از حد بزرگ می تواند، برای شما دردسر ساز شود، بنابراین به متراژ زمین هکتاری دقت کنید.

  • تنوع در انتخاب زمین را کاهش دهید

زمانی که به دنبال زمین در شمال هستید، نیازی نیست، بین انتخاب، چند زمین هکتاری مختلف، گرفتار شوید، کافیست یک زمین را با توجه به خواسته هایی که دارید، نشان کنید، و تحلیل و بررسی های لازم را روی همان زمین انجام دهید، بنابراین به راحتی می توانید یک انتخاب هوشمند را انجام دهید، و ناگفته نماند، مشاورین املاک می توانند در این زمینه کمک های فراوانی به شما خریداران عزیز کنند، و بهترین زمین های هکتاری در شمال را به شما معرفی نمایند. 

 

خرید زمین هکتاری در شمال

 

  • نکات حقوقی خرید زمین هکتاری در شمال را بررسی کنید

عواملی مانند؛

  • موقوفی بودن زمین
  • مشاع بودن زمین
  •  فاقد سند بودن
  •  مشارکتی بودن
  • و...

نکات گفته شده و تمامی مشکلاتی که در زمینه انتقال سند وجود دارد، مورد بررسی قرار گیرند، و باید برای خرید زمین هکتاری در شمال از یک مشاور حقوقی کمک بگیرید، تا تمامی مسائل حقوقی زمین هکتاری را برای شما بررسی کنند، و با خیال آسوده، اقدام به خرید زمین مورد نظر نمایید، تا خیال تان از بابت عدم وجود موانع حقوقی آسوده باشد.

 

  • مرزهای دقیق زمین هکتاری را شناسایی کنید

یکی از گزینه های که در متن فوق به آن اشاره کرده ایم، نقشه هوایی از زمین می باشد، وسعت زمین های هکتاری بسیار زیاد می باشد، در واقع نمی توان به طور حدسی، مرزهای زمین را مشخص نمود،  بنابراین با کمک نقشه های هوایی که از زمین گرفته می شود، مزر بین زمین ها تعیین می شود، و با مشخص شدن مرز، به راحتی می توانید، برای انتخاب زمین تصمیم بگیرید، برای مثال می توان اینگونه اهمیت مشخص شدن مرز زمین ها را بیان کرد، برای یک زمین کشاورزی که یکی از ضلع های آن، با تالاب یا رودخانه و دریاچه هم مرز باشد، گزینه مناسبی محسوب می شود، زیرا حاصلخیزی برای زمین کشاورزی، یک امر مهمی محسوب می شود، در حالی که شاید این امتیاز برای یک زمین شهرکی، چندان مناسب نمی باشد.

 

  • منابع آبی در اطراف زمین هکتاری را شناسایی کنید

اگر قصد خرید زمین کشاورزی را دارید، باید منابع آب مانند؛ چاه، رودخانه و دریاچه و... در اطراف زمین وجود داشته باشد، بنابراین وجود چاه، رودخانه و... در حوالی زمین هکتاری می تواند، به عنوان منبع خوبی جهت آبیاری زمین شناخته شود.

 

  • شرایط پرداخت برای خرید زمین هکتاری در شمال را بررسی کنید

اغلب زمین های موجود در شمال، دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی و... می باشند، پس بهتر است، پیش از اینکه اقدام به خرید نمایید، در مورد شرایط پرداخت، هر کدام از زمین های مورد نظر، پرس و جو کنید، برخی از زمین های هکتاری در شمال را می توان، با استفاده از وام های بانکی خریداری کرد، همچنین می توانید، مشارکتی اقدام به خرید زمین و ساخت پروژه نمایید، در واقع برای خرید زمین هکتاری با کاربری مسکونی و زمین هکتاری با کاربری تجاری یا کشاورزی و... باید به تفاوت قیمت آنها توجه کنید، زیرا هر یک دارای قیمت متفاوت می باشند، و شاید برای خرید آن، نیاز به دریافت وام و یا به صورت اقساطی باشید، بنابراین پیشنهاد ما به شما، مراجعه به مشاورین مجرب املاک می باشد.

 

  • به موقعیت مکانی زمین هکتاری دقت کنید

لوکیشن، نقش بسزایی در خرید و ارزش گذاری دارد، زمانی که به منظور ساخت یک پروژه شهرک ویلایی، اقدام به خرید زمین هکتاری در شمال می نمایید، باید به میزان دسترسی و مسیرهای رفت و آمد به زمین و دسترسی به مرکز شهر و امکانات رفاهی و... دقت داشته باشید، در واقع با انتخاب درست موقعیت زمین، می توانید، یک پروژه ی اصولی به همراه موفقیت بسیار شروع کنید.

 

خرید زمین هکتاری در شمال

 

برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 

 


 


لینک های پیشنهادی؛

 خرید زمین در چمستان

خرید زمین مسکونی در شمال

 خرید زمین سنددار

 خرید زمین اقساطی