صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت جنگلی در مازندران

خرید ویلا فلت جنگلی در مازندران

640

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15803
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در مازندران 

 

با سلام خدمت همراهان و مشتریان عزیز ویلا دنیز.

خرید ویلا استخردار در شهرک

این ویلا نوساز و شهرکی در چمستان در منطقه بی نظیر اهودشت می باشد، بنای این ویلا نوساز به متراژ 150 متر مربع و مساحت زمین به متراژ 220 متر مربع در منطقه جنگلی چمستان با چشم انداز زیبا بنا شده است.

ویلا فلت(همکف) بوده و استخر در فضای داخلی ویلا طراحی شده و این ویلا فلت جنگلی دارای 1 طبقه و 2 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، دارای ویو عالی و ابدی رو به جنگل است، از امکانات داخلی این ویلا جنگلی زیبا می توان کابینت mdf، کفپوش زیبا، کمد دیواری و... اشاره کرد، که میتواند شما را به

خرید ویلا در شمال مشتاق تر نماید.

محیط خارجی این ویلا فلت جنگلی با درختچه و گیاهان طراحی شده است که زیبایی و جذابیت این ویلا جنگلی در چمستان شده است که چشم هر ببینده را به خود جذب میکند.

موقعیت این ویلا در شهرک است و دارای نگهبانی 24 ساعته میباشد، منطقه ای که این ویلا فلت جنگلی در ان قرار دارد جز خوش نام ترین منطقه و خوش اب و هوا ترین مناطق در شمال کشور می باشد.این ویلا دارای سند 6 دانگ، عرصه اعیان، تک برگ و هم چنین پایان کار می باشد، که میتوانید،

خرید ویلا سند دار را تجربه نمایید، و از این طریق امنیت ویلا برای خریدار تضمین شده است.

از ویژگی های دیگر این ویلا جنگلی میتوان به پکیج دیواری، کولر اسپلیت، استخر، سونا، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، درب ریموت دار، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، حیاط کاری شیک و... اشاره کرد، سن این ویلا نوساز از سال 1399 است، و شرایط پرداخت خرید ویلا جنگلی به صورت نقد و اقساط و حتی معاوضه نیز صورت می گیرد.

از لحاظ امنیت این ساختمان میتوان خیالتان راحت باشد زیرا این ویلا زیبا فلت جنگلی در شهرک اهودشت دارای دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت میباشد.

برای اطلاعات بیشتر برای خرید ویلا فلت جنگلی میتوانید درباره ما را کلیک کنید.

قابل ذکر است برای ساخت این ویلا فلت جنگلی از متریال لوکس و بهرمندی از مهندیسن مجرب و اصول فنی مهندسی حرفه ای بکار برده شده است.

اگر قصد خرید ویلا در شمال، منطقه چمستان را دارید این ویلا فلت جنگلی شهرکی بهترین گزینه برای شما می باشد، و هم چنین نزدیکی چمستان به کوه جنگل دریا و دسترسی راحت به مراکز خرید، رستوران، امکانات رفاهی نظیر فروشگاه و... بر اهمیت و ارزش این شهر افزوده است.

بازدید از این ویلا فلت جنگلی در چمستان در منطقه اهودشت توسط تیم ویلا دنیز که همراه همیشگی شماست از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر و پرسش و پاسخ در مورد سوالات خود بابت خرید ویلا نیازمند مشاوره هستید کافیست دکمه ثبت درخواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه است کلیک کنید تا مشاوران حرفه ای مجموعه دنیز پاسخگو تمامی سوالات شما باشند.

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

این ویلا را بخاطرتان بسپارید، ویلا دنیز همیشه بهترین و زیباترین ها را به شما پیشنهاد میکند.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15803
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه