صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی سنددار

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی سنددار

375

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،850،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22625
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی سنددار

سخن را ابتدا ذکر سلام است، که این زیباترین باب کلام است، همان ذکری که باشد نام الله، خداوندی که نامش فیض عام است؛ سلام و درود بیکران بر همه ی هموطنان عزیز و ارجمند؛ حالتون چطوره؟

امروز در کنار شما، قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن جنگلی سنددار بپردازیم؛ پس خوشحال می شویم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای مدرن، همانطور که در عنوان و در بالا خواندید، دارای سند معتبر می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه در اولویت اول بسیاری از مشتریان می باشد؛ زیرا ساخت و ساز های غیر قانونی در خارج از بافت روستایی یا شهری، نگرانی زیادی را در دل خریداران ویلا در شمال ایجاد کرده است؛ باید خاطر نشان کنیم که این ویلای مدرن، نه تنها در بافت مسکونی واقع شده است، بلکه دارای سند نیز می باشد، آن هم سند عرصه و عیان؛ سند عرصه در کشور ایران، بالاترین سند رسمی محسوب می شود؛ زیرا این سند، نشان دهنده قانونی بودن زمین و ویلا می باشد؛ به عبارتی دیگر، یعنی هم زمین سند دارد و هم ویلایی که در آن بنا شده است.

 جنگلی بودن ویلا، یعنی شما هنگامی که در ویلای شخصیتان ساکن هستید، بتوانید به راحتی به جنگل دسترسی داشته باشید؛ دقیقا این این ویلای فلت، به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی از جنگل های زیبا و بکر شمال کشور لذت ببرید؛ همچنین دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی مثل سوپرمارکت، نانوایی، قصابی و ... بسیار ساده می باشد.

شما همراهان عزیز چنانچه علاقمند به خرید ویلا جنگلی هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای جنگلی ما دیدن نمایید.

 نمای مدرنی که برای این ویلای جنگلی کار شده است، بسیار زیبا و چشم نواز می باشد؛ ترکیب چوب، سنگ و شیشه که یک ترکیب بسیار زیبا و دلنشین می باشد را شما در این ویلا مشاهده خواهید کرد؛ خرید ویلا نما مدرن طی چند سال اخیر، به ویژه در شمال کشور، پیشرفت چشمگیری داشته است.

 این ویلای فلت سنددار، ۲۰۰ متر زمین و ۹۰ متر زیربنا دارد؛ ۲ اتاق خواب بزرگ، دلباز و البته مستر برای این ویلا در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا به صورت اختصاصی نصب شده است.

 آشپزخانه ویلا دارای کابینت های بسیار زیبا و مرغوب می باشد که می تواند لذت بخش بودن آشپزی در ویلای شخصی را کامل کند.

پوشش کف ویلا سرامیک بوده و سقف هم کناف کاری شده است.

پس از ورود به حیاط، باغچه کاری بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که حس آرامش را در همین ابتدا به شما منتقل می کند.

 

مشاورین ویلا دنیز در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان به همه ی هموطنان عزیز در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22625
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه