صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در چمستان

336

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22640
زمین
150 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن سنددار در چمستان

به نام خدا، خالق هر اثر؛ پدید آور وحی و شعر و هنر؛ بگویم سپاس و درود و سلام؛ به فردوسی فاضل و خوش کلام. سلام و درود بر شما همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم لحظات خوشی را سپری کنید.

 در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن سنددار در چمستان بپردازیم؛ تیم تخصصی ویلا دنیز همراه شما در زمینه خرید ویلا در شمال می باشد.

 این ویلای فلت در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان که یکی از شهرهای قدیمی و بسیار زیبای استان مازندران می باشد، با شهرهای آمل، ایزدشهر و نور همسایه می باشد؛ شهر چمستان به دلیل قرار گیری در دامنه کوه هایی همچون لاویج، گزناسرا، واز و ...، دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ پس چنانچه شما عزیزان هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهایی که در این شهر سر سبز بنا شده است دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای جنگلی، 150 متر می باشد که 50 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که برای راحتی بیشتر ساکنین، خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ انشعابات آب، برق و گاز به صورت اختصاصی متصل می باشد.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جگل های سرسبز و کوهستان می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد که این موضوع به تنهایی، می تواند نقطه قوت بزرگی برای این ویلا محسوب شود، چنانچه قصد مشاهده یا خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 دیگر نقطه قوت این ویلای فلت، سنددار بودن آن می باشد؛ خرید ویلا سنددار امروزه به دلایل مختلف، از جمله غیرقانونی بودن ساخت و ساز های زیاد در شمال کشور، اولویت مشتریان زیادی می باشد.

نمای این ویلای سنددار جنگلی به صورت مدرن طراحی و اجرا شده است؛ همچنین در جلوی ویلا، یک تراس بزرگ و دلباز نیز در نظر گرفته شده است؛ خرید ویلا نما مدرن برای افرادی که بروز هستند،گزینه بسیار مناسبی می باشد.

این ویلای فلت کاملا نوساز بوده و در سال 1401 بنا شده است.

آشپزخانه ویلا مجهزبه کابینت های درجه 1 می باشد که لذت یک آشپزی دلنشین و لذت بخش را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.

 

 

از اینکه به تیم ویلا دنیز اعتماد کردید، از شما سپاسگزاریم.

شما برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی به صورت اختصاصی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22640
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه