صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا فلت سنددار نما آجر در جاده دریا

خرید ویلا فلت سنددار نما آجر در جاده دریا

352

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22645
زمین
180 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار نما آجر در جاده دریا

سلام و عرض ادب خدمت یکایک شما همراهان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ راستی، چند وقته که بیماری آنفولانزا شیوع پیدا کرده، لطفا نکات بهداشتی رو رعایت کنید تا سالم بمونید.

امروز در این پست، قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت سنددار نما آجر در جاده دریا بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا محمودآباد را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلای فلت در شهر زیبای ساحلی محمودآباد بنا شده است؛ این شهر دارای آب و هوای بسیار مطلوبی در تمامی فصول سال می باشد؛ آب و هوای معتدل در کنار مجاورت با دریای خزر، شهر محمودآباد را به یکی از شهرهای توریستی شمال کشور تبدیل کرده است؛ شهر محمودآباد دارای سواحل بسیار زیبای دریای خزر می باشد که با تدابیر و فکر های مناسب در سواحل این شهر، مراکز تفریحی و رفاهی زیادی به وجود آمده است؛ نکته مهم دیگر در مورد شهر محمودآباد، دسترسی آسان این شهر با پایتخت کشور به واسطه شهرستان آمل می باشد؛ تمامی این موضوعات باعث شده افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، این شهر را انتخاب کنند.

 متراژ کل زمین این ویلای فلت، ۱۸۰ متر می باشد که ۸۰ متر را زیر بنای فلت مفید تشکیل داده است؛ در این متراژ زیربنای مناسب، ۲ اتاق خواب با ابعاد استاندارد طراحی شده است؛ ناگفته نماند که اتاق خواب های این ویلا مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 این ویلا دارای سند تک برگ می باشد که ارزش آن را چندین برابر افزایش داده است؛ ویلاهایی که دارای سند می باشند، یعنی تمام مراحل ساخت آن قانونی بوده و خیال شما را بابت مشکلات احتمالی آینده آسوده می سازد؛ چنانچه خرید ویلا سنددار برای شما عزیزان در اولویت انتخابتان قرار دارد، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سنددار سایت تخصصی ویلا دنیز دیدن نمایید.

 دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا و درجه ۱ می باشد؛ دیوارهای ویلا از کاغذ دیواری هایی پوشیده شده است، مرغوب بوده و از بهترین جنس های بازار می باشد؛ آشپزخانه ویلا با کابینت های زیبا تجهیز شده است؛ سقف آن تماما کناف کاری شده و با لوستر های زیبا تزئین شده است.

 طرح نمای این ویلا، آجری می باشد که بسیار شیک و زیبا بوده و چهره زیبایی از این ویلای فلت به ارمغان آورده است؛ اگر از دوست داران این نوع ویلا هستید و قصد خرید ویلا نما آجر را دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 

 چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به مشاوره بیشتری نیاز داشتید، می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22645
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه