صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در شمال

750

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 15863
زمین
153 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 
 
با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز امیدوارم حال دلتون خوب باشه.
 
نوع ملک: ویلا
نوع بنا: فلت
متراژ زمین: 153 متر مربع
متراژ بنا: 85 متر مربع
تعداد خواب: 2
عمر بنا: نوساز
موقعیت: جنگلی
محل: شهرکی

خرید ویلا زیر قیمت موردی است که اکثر افراد در بهترین مناطق شمال در جستجوی آن هستند، این ویلا فلت 85 متری دو خوابه در زمینی به مساحت حدود 153 متر در مجموعه ای ساکت و دنج با موقعیت نزدیک به شهر در بهدشت چمستان سرسبز و منطقه بکر جنگلی می باشد.

امکانات و امتیازات این ویلا فلت(همکف) نقلی دو خواب، داشتن پایان کار و سند 6 دانگ، تک برگ بوده و همچنین دارای کنتورهای مجاز برق و گاز و آب شهری میباشد. اگر به دنبال خرید ویلا سند دار می باشید این ویلا گزینه مناسبی برای خرید ویلا در شهرک می باشد.

زمان خرید این ویلای ارزان قیمت، هم با شرایط فوق برای افرادی که به دنبال داشتن چنین ویلایی با قیمت مناسب در شهر جنگلی در شمال مانند چمستان و نور هستند می توان این ویلا را به یک ویلای اکازیون ارزان قیمت با تصاویر مندرج در سایت به شما معرفی کرد.
این ویلا پیشنهاد فوق العاده ای به شما می باشد زیرا نیاز روحی و احساس آرامش حتی با داشتن یک ویلای کوچک و نقلی ارزان قیمت در شمال برای شما باشد.

به طور خلاصه میتوان گفت همیشه خرید و فروش ملک در شمال از رونق نسبی برخوردار بوده است.بازدید از این ویلا نقلی را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

در صورت مساعد بودن شرایط جوی و نیاز افراد به داشتن ویلا در شمال امکان اینکه در هر زمانی تصمیم سفر به شمال و انتخاب و خرید ویلا داشته باشید مقدور است، اما زمان هایی هم مطرح میشود که میتواند به عنوان بهترین زمان خرید ویلا در شمال عنوان گردد و آن زمانی است که ملک و یا ویلا مورد نظر زیر قیمت به شما اعلام میگردد و یا فروشنده بنا به دلایلی حاضر به فروش ویلای خود با نصف قیمت بازار و قیمتی کمتر از قیمت اصلی منطقه اقدام به فروش مینماید، البته این أمر زمانی محقق خواهد بود که شما با مشاور املاک و یا سایت فروش مورد اعتماد خود در شمال ارتباط داشته و از آن ها بخواهید هر زمانی که ملک مورد نظر و سلیقه شما را با قیمتی زیر قیمت بازار و حتی نصف قیمت واقعی آن یافتند به شما اطلاع دهند و شما در أسرع وقت اقدام به خرید نمایید، چنین فرصت و زمانی میتواند به عنوان بهترین موقع و زمان خرید ویلا در شمال برای اشخاصی خاص اتفاق بیفتد و به عنوان فرصت طلایی خرید ویلا در شمال و شهرهای ساحلی و کناره دریای خزر مطرح گردد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران حرفه ای و مجرب ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.


محدوده آدرس: بهدشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 15863
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه