صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید یک دستگاه ویلا فلت جنگلی در شمال

خرید یک دستگاه ویلا فلت جنگلی در شمال

760

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16156
زمین
150 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید یک دستگاه ویلا فلت جنگلی در شمال 

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده تان، در این روز های خطرناک و ناآرام کرونایی باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت در منطقه جنگلی آهودشت در شهرستان چمستان؛ اگر شما همراهان قصد خرید ویلا فلت را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلا فلت در یک شهرستان جنگلی و مسافرخیز قرار دارد؛ این ویلا در شهر چمستان قرار دارد، و اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، ما می توانیم این گزینه را به شما معرفی کنیم. نام چمستان به چشممان تکراری است؛ بارها از چمستان گفته ایم، و جاذبه هایش را به رخ کشیده ایم و مشخصاتش را متر نموده ایم. تغییر جنس تقاضای خریداران ویلای شمال، حقیقتی است مشهود. آنان که تا چندی پیش شمال را صرفا جهت خوشگذرانی و تفریح نشانه می گرفتند و تنها به این بهانه دست به خرید ویلا در شمال می زدند، این روزها، سرمایه گذاری را در صدر نهاده اند و با این هدف به خرید ویلا در شمال، دست یازیده اند. 

یک موضوع دیگری که، برای خرید ویلا در چمستان مهم است، طبیعت بکر و دست نخورده آن است؛ چمستان مهد هیرکانی هایی است که در روستای واز ریشه دوانده اند و از قسمت زیبایی به راحتی امتیاز می گیرد؛ چمستان پنچه در پنجه روستای لاویج و دریاچه الیمالات پیش می رود که اگر بگوییم در زیبایی بی همتایند مبالغه نکرده ایم. دسترسی راحت تر چمستان به جنگل در مقایسه با دریا، سبب شده است بساط ویلاهای جنگلی در این دیار، کاملا جور باشد؛ به علاوه رد پای انسان در این منطقه بسیار کمرنگ است؛ اگر در جستجوی آرامش هستید، خرید ویلا جنگلی گزینه مناسبی است.

 با شنیدن ویلا شهرکی چمستان، اولین واژه ای که چشمک زنان، بر آن است نگاهمان را به خود معطوف سازد، واژه شهرک است؛ به کرارت از ویژگی های ویلا شهرکی صحبت کرده ایم، تنها به یک نکته بسنده می کنیم و آن اینکه، وقتی به خرید ویلا شهرکی در چمستان اشاره می کنیم، مقصودمان تنها شهرک های واقع در چمستان نیست؛ این ویلا در یک شهرک برند قرار دارد که این شهرک، با نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته حفاظ شده است، تا خیال شما را از نظر امنیت آسوده سازد.

این ویلا دارای 150 متر زمین است، که در این زمین یک ویلای 90 متری فلت بنا شده است؛ در داخل این بنا 2 خواب تعبیه شده است که در هر کدام از خواب ها، از کمد استفاده شده است؛ یک از ویژگی های خوب این ویلا، داشتن سند تک برگ آن است، که خیال شما را از یک خرید مطمئن آسوده می کند، و اگر شما قصد خرید ویلا سنددار را دارید این ویلا پیشنهاد خوبی برای شما است؛ این ویلای فلت از نمای سنگ استفاده شده است، که داشتن نمای سنگ می تواند در برابر دگرگونی آب و هوا مقاوم باشد، و رطوبت را به داخل ندهد.

ویژگی های ویلا را برای شما توضیح دادیم، و شما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دادن درخواست مشاوره با مشاوران مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید.

برای ارتباط با ما می توانید از لینک تماس با ما، با مشاوین ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: آهودشت

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16156
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه