صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

644

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
25،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 16162
زمین
2000 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

با سلام و درود فراوان خدمت شما دوستان و همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم همیشه سالم و سلامت و پر انرژی در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت در نوشهر؛ اگر قصد خرید ویلا فلت را دارید ما را تا انتهای آگهی با نگاه مهربان خود همراهی کنید.

خرید ویلا در نوشهر؛ ونوش جزو محدوده شهر نوشهر قرار دارد، و این شهر دارای آب و هوای بکر و فوق العاده ای است که از زیبایی های طبیعی زیادی برخوردار است؛ این شهر همانند شهر سیسنگان به دلیل ساحلی بودن و جنگلی بودن آن از مسافران و گردشگران زیادی برخوردار است.

خرید ویلا باغ؛ با گسترش زندگی شهری و شهر نشینی تنها چیزی که پس از شنیدن کلمه ویلا در ذهنمان می آید، فضای گسترده اطراف ویلا، وجود درختان میوه، استخر و ... می باشد. اما باید توجه داشت این ویژگی ها بیشتر در ویلا باغ ها به چشم می خورد تا ویلاهای مدرن امروزی. بخش قابل توجه باغ ویلاها، محوطه بیرونی آن است که محوطه در آن از اهمیت زیادی است؛ درخت میوه و درخت تزیینی، برکه های مصنوعی، آبنما و ... از جمله عناصر ویلا باغ می باشند.

 خرید ویلا فلت؛ ویلا فلت به معنای هم سطح، صاف و هموار و در واقع سطحی که با هیچ نقطه ای از خودش اختلاف سطح ندارد، می باشد. مزایای ویلای فلت، از جمله هزینه های ساخت و ساز کمتر و سهولت اجرای ویلای فلت می باشد.

خرید ویلا در شمال متقاضیان زیادی دارد، چرا که امروزه با افزایش مشغله های زندگی بسیاری از افراد می خواهند به یک منطقه آرام مهاجرت کنند؛ اما شما برای خرید ویلا در شمال باید از یک روش درست استفاده کنید؛ بنابراین بهترین انتخاب، خرید ویلا سند دار شمال است. این نوع خرید از مزایای خوبی که دارد ما را از یک خرید خوب مطمئن می سازد و ما هیچ دردسری پس از خرید ویلا نداریم و خیالمان آسوده است. 

خرید ویلا استخردار؛ اگر شما اهل شنا باشید و آن را جزو تفریحات مورد علاقتان بدانید، دیگر فرقی برای شما ندارد که در چه فصلی قرار دارید که به این تفریح بپردازید؛ حالا فکر کنید کسی با علاقه مندی شما بخواهد ویلایی را در شمال کشور خریداری کند حتما در ذهن خود به داشتن استخر در آن ویلا فکر می کنید؛ حالا شاید این موضوع برایتان عجیب باشد که، چرا وقتی در شمال دریا وجود دارد ما در انتخاب های خود خرید ویلا استخر دار در شمال را ترجیح می دهیم؛ پاسخ ما این است که، بله حرف شما منطقی است، اما وقتی که ما ویلایی استخردار را خریداری می کنیم در هر زمانی که بخواهیم و فرقی نمی کند در چه فصلی از سال باشیم می توانیم از این امکانی که برایمان وجود دارد استفاده نماییم و لذت ببریم.

این ویلا باغ دارای 2000 متر زمین می باشد، که در این زمین از بنای 300 متری استفاده شده است و در این ویلا 3 خواب به همراه مستر تعبیه شده است. در آشپزخانه ویلا از بهترین کابینت و از بهترین جنس موجود در بازار استفاده شده است. حیاط ویلا، از گل ها و درختان زیادی، برای زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ویلا دنیز و مشاوره با آنها می توانید از درخواست مشاوره که در سمت راست صفحه وجود دارد استفاده کنید.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما، با مشاوران ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: ونوش

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

ویلاهای مشابه