صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ سرسبز در نوشهر

خرید ویلا باغ سرسبز در نوشهر

636

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
25،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17855
زمین
1000 متر مربع
بنا
750 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ سرسبز در نوشهر 

 

قطعا این ویلا باغ در نوشهر یکی از عالی ترین و فوق العاده ترین ویلا در شمال محسوب می شود. 

با ما همراه باشید، تا با این ویلای ارزنده در شمال بیشتر آشنا شوید.

این ویلا باغ دارای مساحت زمینی به مساحت 1000 متر مربع و زیربنای عالی به مساحت 750 متر مربع می باشد، این ویلا در سازه فلت و دارای استخر و سونا و جکوزی می باشد، کافیست یکبار از این ویلا باغ بازدید کنید، تا از نزدیک شاهد امکانات این ویلای فلت و طراحی فوق العاده آن باشید.

 این ویلا استخر دار، دارای مزایای می باشد، با وجود استخر در ویلا می توانید هر ساعتی از روز و شب، به شنا کردن بپردازید، شنا کردن در استخر شخصی از غرق شدن و آلودگی در امان خواهید بود، و همچنین استخر این ویلای سرپوشیده از سنگ های آبی و سفید و امکانات کامل و... طراحی شده است، که شما با خرید ویلا استخر دار در نوشهر می توانید نهایت لذت را از این فضا ببرید.

آلاچیق این ویلا نسبت به ویلاهای دیگر بسیار متفاوت می باشد، همانطور که از تصاویر مشخص است، از جنس چوبی می باشد، که فضای دلنشینی را ایجاد نموده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

خرید ویلا در نوشهر یک انتخاب عالی می باشد، نوشهر نیز در جوار دریای خزر می باشد، و از سمت دیگر به جنگل های شمال و کوهستان نیز دسترسی و دید عالی دارد، شما با خرید این ویلا دید کافی به طبیعت زیبای نوشهر دارید.

این ویلا دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر، با متراژ استاندارد و امکانات کامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد دیواری از بهترین کیفیت برخوردار می باشد، سرویس گرمایشی و سرمایی این ویلا به صورت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت می باشد، و امکانات دیگر این ویلا باغ فلت می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و... اشاره نمود.

این ویلا در شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته دارای امنیت بالا می باشد، از این سوی خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال محیطی با امنیت بالا هستند، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد، و علاوه بر آن تمامی اسناد رسمی و جواز ساخت را دریافت نموده است، و اسناد آن به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشد، که شما بعد از خرید ویلا سند دار در نوشهر مالکیت کامل به شما تعلق می گیرد.

 یکی از امتیازات این ویلا قابلیت معاوضه در هنگام معامله می باشد، که شما می توانید با یک ملک در کرج با این ویلا در نوشهر معاوضه کنید.

یکی از دلایل خرید ویلا در شمال بدست آوردن آرامش می باشد، صیقل روح سفر به شمال می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، پر کنید، تا مشاورین ویلا دنیز به در خواست شما عزیزان رسیدگی کنند.

برای تماس با دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17855
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه