صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا فلت معماری متفاوت در شمال

خرید ویلا فلت معماری متفاوت در شمال

645

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
25،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16398
زمین
940 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت  با طراحی مدرن و معماری متفاوت در شمال 

 

با سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم در این آگهی، یک دستگاه ویلای فلت در نوشهر را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا همانطور که در ابتدا بیان شد، در شهرستان توریستی تفریحی در نوشهر و در منطقه رویان بنا شده است؛ شهرستان نوشهر یکی از شهرهای بزرگ، زیبا و ساحلی استان مازندران می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، بی شک نوشهر یکی از شهرهایی خوب و مناسب برای شما می باشد؛ زیرا دارای جنگل زیبا و محیطی سرسبز  و مناطق گردشگری فراوانی می باشد، این ویلا دارای ویو همیشگی و ابدی به کوهستان و دریاچه و جنگل می باشد، شما با خرید ویلا در شمال می توانید از موقیعت جفرافیایی عالی نهایت لذت را ببرید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست به بخش درباره ما مراجعه کنید.

 این ویلای فلت در نوشهر دارای ۹4۰ متر زمین می باشد که 250 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، و این ویلا فول امکانات می باشد، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، تاسیسات سرمایی؛ کولر اسپلیت و تاسیسات گرمایی نظیر؛ سرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و پکیج دیواری و ... را دارا می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا فلت کافیست روی لینک کلیک کنید.

این ویلا در یکی از شهرک های برند و زیبا نوشهر ساخته شده است، که امنیت این ویلا توسط نگهبان و دوربین مدار بسته تامین میشود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک کلیک کنید.

شهر رویان به دلیل توریستی ترین شهر استان مازندران، باعث جذب عموم افراد و سرمایه گذاران شده است، پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز به شما و سرمایه گذارانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می باشد، زیرا خرید ویلا و خرید ملک ارزان  در شمال روزانه در حال پیشرفت می باشد، شما با انجام این کار هم سود بسیاری بدست می آورید و هم کسب درآمدی می کنید.

تمامی ویلاها در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید.

این ویلا ساحلی دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16398
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه