صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ لاکچری سرسبز در نوشهر

خرید ویلا باغ لاکچری سرسبز در نوشهر

688

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
25،000،000،000 تومان
نصف نقدی الباقی اقساط 4ماهه
کد ملک 16343
زمین
880 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری سرسبز در نوشهر 

 

با سلام و خسته نباشید خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلا باغ فلت واقع در منطقه ی زیبا و خوش آب و هوای  رویان در نوشهر را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا در شمال و 

خرید ویلا نوشهر را دارید، با ما همراه باشید.

نوشهر یک شهر گردشگری و محبوب میان تمامی گردشگران داخلی و خارجی می ‌باشد؛ نوشهر در جوار دریای خزر می باشد، در نتیجه جزو منطقه ساحلی محسوب می شود، نوشهر دارای امکانات فوق العاده مانند؛ بیمارستان، فرودگاه، مراکز خرید و مراکز گردشگری و... می باشد، که سالیانه توریست های بسیاری به این مناطق سفر می کنند.

اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگ شده سایر ویلاهای ساحلی سایت مشاورین ویلا دنیز را مشاهده نمایید.

این ویلا باغ سرسبز جنگلی، در یک شهرک ساحلی واقع شده است، که داخل شهرک آن، تماما آسفالت می باشد؛ شهرکی بودن، یک آپشن بسیار مهم برای اکثر خریداران ویلا می باشد؛ زیرا امنیت ویلاهای شهرکی به دلیل وجود دوربین های مدار بسته و همچنین نگهبانی شبانه روزی، کاملا تامین شده می باشد، این شهرک دارای زمین بازی، سالن ورزش و... می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، کلیک کنید.

نزدیکی ویلا به جاده اصلی، رفت و آمد را برای شما عزیزان آسان و راحت می کند، تمامی امکانات رفاهی این ویلای فول امکانات می باشد.

در حیاط بزرگ و سرسبز این ویلای زیبا، درختان چند ساله و ثمره دار کاشته شده که حیاط آن را بسیار زیبا و آرامش بخش کرده است؛ یکی از جذاب ترین امکانات این ویلا باغ ساحلی، چشم انداز جنگل و دریا در کنار هم می باشد.

این ویلا دارای 880 متر زمین و  400 متر زیربنای این ویلا می باشد، که دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است که کف آنها نیز تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد.

این ویلا باغ شهرکی دارای  تمام کار و آماده تحویل به شما عزیزان می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد، و دارای اسناد کامل نظیر؛ سند شش دانگ و تک برگ و... و حتی دارای مجوز ساخت می باشد،

سند این ویلا به صورت شش دانگ می باشد؛ خرید ویلا سنددار خیال شما را از خریدتان آسوده خواهد کرد.

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

اگر علاقمند به خرید ویلا باغ می باشید، در صورت تمایل می توانید از از سایر ویلا باغ های سایت مشاورین ویلا دنیز دیدن فرمایید و در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16343
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه