صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا فلت نما کلاسیک در محموداباد

فروش ویلا فلت نما کلاسیک در محموداباد

840

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3ماهه بدونه بهره
کد ملک 16303
زمین
220 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت نما کلاسیک در محموداباد 

 

با سلام و خسته نباشید، خدمت شما همراهان عزیز و ارجمند ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

در این آگهی قصد معرفی ویلا فلت زیبا و مدرن در یکی از شهرهای ساحلی شمال کشور در منطقه ی تشبندان محموداباد را به شما عزیزان داریم، ما را تا انتها با نگاه گرمتان همراهی کنید.

شهر محموداباد از نظر موقعیت آب و هوایی جزو مناطق معتدل و مرطوب قرار دارد، این ویلای فلت لوکس دارای  200 متر مربع مساحت زمین و 140 متر زیربنای کل این ویلا ساحلی در محموداباد می باشد، ویلا فلت برای افرادی که به دنبال خرید ویلا نقلی هستند، پیشنهاد مناسبی می باشد.

این ویلای کلاسیک در یک طبقه به صورت فلت که دسترسی سریع و راحت به فضای حیاط دارد، و دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، همان طور که می دانید یکی از فضای مهم ویلاهای مدرن مستر بودن اتاق خواب ها می باشد، که اتاق مستر، نسبت به اتاق خواب های دیگر متراژ بیشتری دارد و در کنار این امتیاز دارای سرویس بهداشتی و حمام می باشد.

 این ویلای فلت در محموداباد دارای آشپزخانه ای با امکانات کامل مانند: کابینت از جنس مرغوب و شیرآلات و هود و... به روز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت، گرمایش از کف، پکیج دیواری، شوفاژ، شومینه، کولر اسپلیت و انباری در ملک  و... دارا می ‌باشد و نیز این ویلا فلت جنگلی دارای تراسی بزرگ و دلباز که چشم‌ انداز و منظره زیبای کوه و جنگل را برای شما به ارمغان آورده است.

شما با خرید ویلا در شهرک با امنیت بالا دیگر نیاز به تهیه امکانات و تجهیزات اولیه، گفته شده ندارید، زیرا تمامی الزامات مهم مانند؛ آب و برق و گاز و دیگر امکانات گفته شده را در سال 1399 دریافت نموده است.

عموما افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، به دنبال خرید ویلا فلت با امنیت بالا و دارای اسناد رسمی و کامل هستند، در این صورت پیشنهاد مشاوران مجموعه دنیز خرید ویلا در محموداباد می باشد؛ زیرا این ویلا دارای اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشند و حتی مجوز ساخت و مدرک پایان کار بودن ساختمان را دریافت نموده است، که شما خریداران محترم با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در تشبندان محموداباد نمایید.

برای ویلاهای که شرایط پرداخت برای تسویه مالی مثل نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و... در نظر گرفته شده است، طرفداران زیادی دارند، در این صورت متقاضیان اقدام به خرید ویلا اقساطی می کنند و صاحب یکی از ویلاهای لوکس در بهترین منطقه در شمال کشور می شوند، این ویلای زیبا چنین امتیاز مثبت را دارا می باشد، که میتوانید از این فرصت استفاده نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ مشاورین ما باشید.

در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید، و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.

 


محدوده آدرس: تشبندان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16303
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه