صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

695

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
15،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط3ماهه بدون بهره
کد ملک 16449
زمین
800 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن جنگلی در شمال 

 

با سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد داریم به شما عزیزان در این آگهی، یک دستگاه ویلا ارزنده و لوکس در رویان زیبا را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ رویان جزو شهرستان نوشهر محسوب می شود، پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، تا انتها ما را همراهی کنید.

نوشهر نزدیک به جاده پر طرفدار چالوس می باشد، این شهرستان دارای بازار های متعدد، سینما، فرودگاه، مراکز درمانی و .... می باشد، رویان جزو مناطق ساحلی و جنگلی شمال محسوب می شود، رویان دارای  ساحل و دریای خزر می باشد، و همچنین دارای جنگل های سرسبز با درختان انبوه و با پوشش گیاهی سرسبز می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا ساحلی و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

 این ویلا جنگلی دارای 800 متر متراژ زمین و 450 متر مساحت زیر بنای این ویلا می باشد، که در سازه دوبلکس طراحی و احداث شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس  کافیست روی لینک کلیک کنید.

این ویلا در یکی از شهرک های برند و زیبا نوشهر ساخته شده است، که امنیت این ویلا توسط نگهبان و دوربین مدار بسته تامین میشود، این ویلا دارای امکاناتی نظیر؛ پارک بازی و زمینی برای ورزش می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک کلیک کنید.

شهر نوشهر به دلیل توریستی ترین شهر استان مازندران، باعث جذب عموم افراد و سرمایه گذاران شده است، و هم چنین تمامی ویلاها در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با خرید ویلا سند دار  و  سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال، میتوانید نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید.

این ویلا فول امکانات می باشد، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، تاسیسات سرمایی؛ کولر اسپلیت و تاسیسات گرمایی نظیر؛ سرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و پکیج دیواری، جکوزی، استخر، آلاچیق و ... را دارا می باشد، این ویلا با تمام امکانات آماده بازدید و به فروش می رسد.

اگر جزو آن دسته عزیزانی هستید؛ که به دنبال خرید ویلا اسنخر دار هستید، این ویلا دارای استخر با امکانات کامل می باشد، که شما با خرید این ویلا در رویان، از شنا کردن در استخر شهری بی نیاز خواهید شد.

این ویلا دوبلکس در رویان دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد

 خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز بهترین ها را برای شما آرزو می کند.


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 16449
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه