صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ جنگلی

فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ جنگلی

703

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
15،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17543
زمین
160 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ جنگلی 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

با همراه باشید تا شما را با خرید ویلا در شمال  در شهر جنگلی در چمستان در این منطقه زیبا اشنا نماییم.

این ویلای زیبا در محیطی آرام و سرسبز، با محوطه ای شیک و طراحی شده، با معماری منحصر به فرد و طراحی داخلی کم نظیر  برای علاقه مندان به خرید ویلا در چمستان یک گزینه پیشنهادی فوق العاده ایی می باشد.

ویلا جنگلی در قطعه زمینی به مساحت حدود 180 متر مربع و در بنای نیم پیلوت دارای 2 طبقه به مساحت حدود 110 متر مربع و با عمر بنا که در حدود 1 سال ساخت در یکی از زیباترین و قشنگ ترین شهرک های برند در چمستان قرار گرفته است، هم چنین این ویلا دارای 2 اتاق به صورت مستر و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات سرمایی و گرمایی مانند کولر اسپلیت، شومینه، پکیج دیواری و درب ضد سرقت و کابینت های گلاس و دیگر تجهیزات آشپزخانه با بهترین کیفیت و ... برای این ویلا در نظر گرفته شده است و قابل اجرا می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا جنگلی در شهرک بوده و با توجه به متراژ زمین و ساخت زیبای ویلا و با امتیازات کامل یک ویلا در شهرک، شامل نگهبانی 24 ساعته، و از همه مهم تر داشتن اسناد مالکیت کامل نظیر؛ سند مالکیت شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار، که جز ویلا سند دار در شمال می باشد.

برای مشاهده و  خرید ویلا در شهرک  و  خرید ویلا سند دار  کافیست روی لینک کلیک کنید.

همچنین به دلیل بارش باران  فراوان در این شهرستان در زمان پاییز، خوشبختانه فاقد مشکل کم اب و خشک سالی می باشد و  این ویلا جنگلی نیم پیلوت قیمت مناسب دارد، و دارای شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط می باشد و معاوضه نیز انجام می شود، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را در چمستان دارید، بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

در مورد نما بیرونی این ویلا جنگلی لوکس که از سنگ زیبا و به طور کل با سنگ تزئین شده است، و ویو رو به جنگل و کوهپایه ویوی با چشم ‌انداز زیبای شهر چمستان می باشد و محوطه این ویلای جنگلی که پوشیده از گل ‌ها و درختان زینتی آلاچیق نزدیک جنگل را مشاهده خواهید کرد.

همه افراد به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند؛ از این سوی اقدام به خرید ویلا در شمال می کنند، همچنین اصولا برای پرداخت مبلغ خرید ویلا در چمستان شرایطی نظیر، پرداخت هزینه نصف به صورت نقد و مابقی اقساط و حتی معاوضه ارایه گردیده است، شما با این فرصت بدست آمده می توانید صاحب یک ویلا نقلی در چمستان سرسبز شوید.

برای مشاهده و  خرید ویلا ارزان کافیست روی لینک کلیک کنید و اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17543
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه