صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس ساحلی روف در نوشهر

خرید ویلا تریبلکس ساحلی روف در نوشهر

693

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
15،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20574
زمین
420 متر مربع
بنا
520 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس ساحلی روف در نوشهر

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید، و امیدوارم در بلندترین شب سال به شما عزیزان خوش گذشته باشه.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس ساحلی در منطقه زیبا و مسافر خیز نوشهر؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان زیبایتان همراهی کنید.

همانطور که بیان کردم این ویلا در شمال کشور و در استان مازندران و در شهر زیبای نوشهر بنا شده است؛ همانطور که می دانید، نوشهر جزو شهر های ساحلی است و دارای بندر می باشد و گمان می کنم که نام بندر نوشهر به گوشتان خورده باشد؛ و طبیعت بکری که این شهر دارد، از جمله، جنگل سرسبز و دلگشای نوشهر و سواحل زیبای آن، باعث شده است که مسافران زیادی به این شهر سفر کنند، و این موضوع باعث می شود، که از طرفی دیگر درآمد در این شهر افزایش پیدا کند؛ اگر شما همراهان گرامی قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

همسایگان این شهر عبارتند از، نور چالوس و سیسنگان و رامسر است؛ این شهر ها در ایام تعطیلات جزو شهر های شلوغ به حساب می آیند، و ویلا های زیادی در این شهرها بنا شده است؛ فاصله این ویلا تا به جنگل کمتر از 10 دقیقه است و همینطور فاصله آن تا به دریا هم به اندازه 10 دقیقه است؛ و اگر شما قصد خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا ساحلی را دارید، این ویلا لاکچری پیشنهاد ما به شما عزیزان است.

طراحی ساخت این ویلا به صورت تریبلکس می باشد؛ ویلا تریبلکس، از جمله ویلاهای پر مخاطب است و خاهان زیادی دارد؛ ویلا تریبلکس به دلیل داشتن فضایی بیشتر نسبت به ویلاهای دیگر و چشم انداز عالی و ویویی بی نظیر، توجه همگان را به سوی خود جلب می کند؛ در روف گاردن این ویلا شما می توانید تمام اطراف و مناطق را مشاهده کنید و لذت ببرید.

این ویلا دارای 420 متر زمین و 520 متر بنای تریبلکس می باشد، که در این بنا 4 خواب تعبیه شده است و در 3 خواب آن از مستر استفاده شده است؛ همانطور که در عکس ها مشاهده کردید، حیاط سازی و باغچه کاری حیاط ویلا، جذابیت را دو چندان کرده است؛ تجهیزات ویلا کاملا تکمیل است، برای مثال: میز بیلیارد، گرمایش از کف، سیستم هوشمند و استخر داخل با آب نمایی بسیار زیبا و ... می باشد.

یکی از مزایای خوب این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت، و با خیال آسوده می توانید ویلا خود را ترک کنید.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کرده اید، از شما عزیزان و هموطنان گرامی سپاس گذاریم، امیدواریم که ویلا مورد نظر خود را در این سایت پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20574
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه