صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا لوکس مدرن در نوشهر

خرید ویلا لوکس مدرن در نوشهر

723

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
15،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 19711
زمین
500 متر مربع
بنا
550 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا لوکس مدرن در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا در نوشهر:

خیابان ریاست جمهوری

عرصه و اعیان و محصور

۵۰۰ متر زمین

۵۵۰ متر زیر بناء

شخصی ساز با مستندات فیلم و عکس از زیر سازی تا ساخت

چهار خواب همه مستر

ارتفاع اول ۴ متر و دوم ۳/۷۰

سالن گرمایش از کف و الباقی شوفاژ

دربها ۲/۴۰

شاه نشین

روف گاردن

استخر روباز چهار فصل با آلاچیق کنار استخر

انشعابات نصب شده

 

مزایای خرید این ویلا ساحلی در نوشهر:

 

ویلایی لوکس:

ویلاهای لوکس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند حتما باید در هنگام ساخت آن نیز از مصالح مرغوب استفاده شود تا از فرسایش زود هنگام جلوگیری به عمل آید. بهتر است بدانید که استفاده از مصالح اولیه مستحکم از اهمیت بالایی در ساخت ویلا در شمال برخوردار است. در نظر داشته باشید که کیفیت و ماندگاری در ویلاهای قدیمی و کهنه به نسبت ویلاهای لوکس که از مصالح گران استفاده می‌شود بسیار کم است. بنابراین بهترین انتخاب برای خرید ویلا، خریداری ویلای نوساز است که می‌تواند از هزینه‌های اضافی و بازسازی پیش‌گیری به عمل آید.

پیشرفت در امر ساختمان‌سازی سبب تغییرات در سبک ساخت و ساز و شاهد متدهای جدیدی هنگام ساخت ویلا خواهید بود. بنابراین موجب استحکام بیشتر و زیبایی ساختمان‌ها شده است. هم‌چنین ویلاهای گران قیمت و لوکس از این قاعده مستثنی نیستند و چون چنین عوامل استانداردی در ساخت آنها رعایت شده قابل اطمینان برای خریدی مطمئن می‌باشند.‌

برخی از طراحی‌های خاص داخلی در ویلاهای لوکس مانند: پنجره‌های بزرگ، راه پله‌های چوبی، فضای سبز داخلی و خارجی ویلا و... منجر به تبدیل شدن مکانی زیبا و خاص در شمال شده است. چنین ساختاری برای رسیدن به آرامش هر فرد لازم به نظر می‌رسد.‌ چرا که علاوه بر زیبایی که به بنا می‌دهد حس خاصی نیز به افراد می‌بخشد.

 

ویلایی با استخر چهار فصل:

ویلا استخردار در شمال یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. از مزایای ویلا استخردار در شمال این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می کند. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر است. این مژده را به شما می دهیم که این استخر که مسقف می باشد امکان این فرصت را به شما  می دهد تا در روزهای سرد زمستانی نیز از آن استفاده کنید.

 

دارای روف گاردن:

روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 


 

 

اگر به دنبال خرید ویلا دارای روف گاردن یا ویلایی لوکس در شمال هستید، هر خواسته و شرایطی که دارید با مشاوران متخصص و حرفه ای ویلا دنیز  در میان بگذارید. مجموعه ویلا دنیز با داشتن سال ها تجربه آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، خرید زمین در شمال، و خرید انواع ویلا ساحلی، ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس، ویلا فلت، ویلا نیم پیلوت و... به شما متقاضیان محترم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه