صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا ساحلی با امکانات کامل در نوشهر

فروش ویلا ساحلی با امکانات کامل در نوشهر

593

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
15،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20016
زمین
500 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا ساحلی با امکانات کامل در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی:

ویلای ساحلی

داخل شهرک زیبا

چهارخواب

دستگيره درب الكترونيك

سيستم برق هوشمند

كليد پریز  تاچ

پكیج ٣ عدد بوتان

چهار خواب ٢ مستر ٣ سرويس

استخر اب گرم و تصفیه

500 متر زمین

زير بنا ٣٠٠

روف ١٥٠

اب برق گاز

سند دارد

جواز ساخت دارد

پايان كار

 

همانطور که متوجه شده اید، این ویلا جنگلی نیمه هوشمند می باشد. هدف اصلی از هوشمند سازی خانه‌ها ایجاد آسایش و امنیت برای افراد بوده که این امکان به سرعت در حال توسعه است. مزایای خانه هوشمند زیاد هستند که همه آن‌ها بر پایه هدف اصلی راه‌اندازی می‌شوند. تکنیک‌های متنوعی برای اتوماسیون ساختمان‌های بزرگ بکار برده می‌شود مانند: کنترل نور، کنترل درها و پنجره‌ها، کنترل دما، کنترل پرده‌ها، دوربین‌های مداربسته هوشمند و…

این مکانات نه تنها باعث تسریع در کارها می‌شود بلکه به بهینه سازی مصرف انرژی و هزینه‌های نگهداری نیز کمک زیادی می‌کنند. از طرفی افراد سالمند و معلولین نیز می‌توانند از مزایای خانه هوشمند برای بالا بردن کیفیت زندگی خود بهره ببرند.

ویلاهایی که هنوز به طور کامل هوشمند سازی نشده‌اند از کابل کشی‌های چشمگیر رنج می‌برند. یکی از معایب اینگونه ویلاها این است که هر چقدر تجهیزات آن‌ها زیادتر شود سیم‌کشی نیز زیادتر می‌شود. پس بنابراین یکی دیگر از مزایای ویلا هوشمند این است که در هزینه کابل کشی‌ها صرفه جویی می‌گردد. علاوه بر این دیگر خبری از کابل‌های فیزیکی که نمای خانه را نیز نا زیبا می‌کنند، نخواهد بود.

طراحی داخلی و بیرونی این ویلا استخردار، نما مدرن است. این ویلاها مناسب حال افرادی است، که تمایل به زندگی کردن در خانه‌های ویلایی مدرن و شیکی را دارند، که با اصول و طراحی‌های مدرن و مد روز و اینکه از هیچ فرهنگی نشات نگرفته باشد، ساخته شده‌اند. در طراحی ویلای مدرن هیچ رد پایی از زمان، مکان و حتی باورهای شخصی و اعتقادات نیست. در این ویلاها هیچ چیزی به جز اصول زیبایی‌شناسی بصری مانند تعادل، ایستایی، توازن، تناسب، ترکیب رنگ‌های چشم‌نواز، مجسمه و... پیدا نمی‌کنید. درک بصری طراحی ویلای مدرن برای چشم بسیار آسان است. این ویلاها دارای سادگی‌ای هستند، که فهم آن را برای بیننده بسیار آسان می‌کند. در طراحی ویلای مدرن هیچ المانی برای اینکه چیزی را به رخ بکشد به کار نگرفته اند.

یکی بهترین امتیازاتی که به این ویلا تعلق می گیرد. وجود استخر در سقف آخر ویلا در قسمت روف گاردن با ویو جنگل و دریا می باشد. که قسمت رویایی و هیجان انگیز این ویلا می باشد.


 

 

این ویلا  با کد 20016 برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه