صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تربیلکس نما رومی در نوشهر

خرید ویلا تربیلکس نما رومی در نوشهر

732

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
15،000،000،000 تومان
نصف الباقی اقساط 3ماهه بدون بهره
کد ملک 16451
زمین
950 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تربیلکس نما رومی در نوشهر

 

با سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و جیبتون پر پول.

امروز قصد داریم در این آگهی، یک دستگاه ویلای تریبلکس نما رومی در نوشهر را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نوشهر را دارید، تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا همانطور که در ابتدا بیان شد، در شهرستان توریستی تفریحی نوشهر بنا شده است؛ شهرستان نوشهر یکی از شهرهای بزرگ، زیبا و ساحلی استان مازندران می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، بی شک نوشهر یکی از شهرهایی خوب و مناسب برای شما می باشد؛ زیرا دارای جنگل و پارک های جنگلی زیبا و محیطی سرسبز  و مناطق تفریحی و گردشگری فراوانی می باشد.

 این ویلای تریبلکس دارای ۹۵۰ متر زمین می باشد که ۵۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۵ اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. 

این ویلا در یکی از شهرک های برند و زیبا نوشهر ساخته شده است، که امنیت این ویلا توسط نگهبان و دوربین مدار بسته تامین میشود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک کلیک کنید.

شهر نوشهر به دلیل توریستی ترین شهر استان مازندران، باعث جذب عموم افراد و سرمایه گذاران شده است، پیشنهاد مشاوران مالی ویلا دنیز به شما و سرمایه گذارانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می باشد، زیرا خرید ویلا و خرید ملک ارزان در شمال روزانه در حال پیشرفت و رونق اقتصادی می باشد، شما با انجام این کار هم سود بسیاری بدست می آورید و هم کسب درآمدی می کنید، در کنار این امتیازات مثبت میتوانید؛ در ویلای لوکس و مدرن در یکی از شهرهای ساحلی مازندران در رویان سکونت داشته باشید.

تمامی ویلاها در شمال دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد، شما با خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود آسوده خاطر باشید.

این ویلا فول امکانات می باشد، دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، تاسیسات سرمایی؛ کولر اسپلیت و تاسیسات گرمایی نظیر؛ سرمایش از کف، شوفاژ و شومینه و پکیج دیواری و ... را دارا می باشد، این ویلا با تمام امکانات آماده بازدید و به فروش می رسد، برای بازدید خرید ویلا تریبلکس کافیست روی لینک کلیک کنید.

این ویلا ساحلی دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

 


محدوده آدرس: رویان

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16451
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه