صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال

703

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
15،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 2ماهه
کد ملک 16469
زمین
500 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی جنگلی در شمال 

 

 

با سلام خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

خرید ویلا در شمال  مناسب برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال هستند می باشد، ما را تا انتها همراهی کنید، تا شما را به یک ویلا جنگلی در شمال کشور در منطقه توریستی چلک نوشهر اشنا نماییم.

 

این ویلای جنگلی در نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 400 متر مربع و در زمینی به متراژ 500 متر در منطقه خوش آب و هوا قرار دارد، و دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر، با طراحی و دیزاین شیک با کاغذ دیواری و... در سازه دوبلکس احداث شده است، برای  خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک کلید کنید.

اگر قصد خرید ویلا در شهرک را دارید، این ویلا دوبلکس گزینه مناسبی برای شما می باشد، شما با خرید ویلا در شهرک میتوانید اسوده خاطر بابت امنیت باشید؛ زیرا ویلا در شهرک دارای امنیت بالا و دارای گیت ورودی و نگهبانی 24 ساعته می باشد.

نوشهر دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیار می باشد، و شما به راحتی میتوانید به این مناطق برای مثال؛ ابشار اب پری، دیو چشمه، موزه کندلوس و ... دسترسی داشته باشید، همچنین نوشهر نزدیک به جاده پرطرفدار چالوس می باشد، این شهرستان دارای بازار های متعدد، سینما، فرودگاه و.... می باشد.

بارش باران در این شهرستان در زمان پاییز کافی می باشد و خوشبختانه فاقد مشکل کم اب و خشک سالی می باشد.

 این ویلا جنگلی دوبلکس قیمت مناسب دارد، و دارای شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط می باشد و معاوضه نیز انجام می شود، اگر قصد خرید ویلا اقساطی را در چلک نوشهر دارید، بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا، در شمال می باشد.

 این ویلا استخر دار در نوشهر باعث میشود؛ شما دیگر به استخرهای شهری نیاز نداشته باشید، و نیز استخر این ویلا، فول امکانات میباشد به صورت سرد و گرم روباز احداث شده است.

اگر ویلا سند دار  برای شما حایز اهمیت است، شما میتوانید با خیالت راحت این ویلا را خریداری کنید؛ زیرا این ویلا داری سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان می باشد.

این ویلا نوساز تمام انشعابات لازم را در سال 1399 دریافت نموده است، و تاسیسات گرمایی آن به صورت؛ گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه و تاسیسات سرمایی آن کولر اسپلیت می باشد و شما نیاز به تهیه این امکانات نمی باشد.

 

امکانات ویلا جنگلی در نوشهر

 

❇️نوشهر ، چلک ❇️500 متر زمین ❇️400 متر بنا ❇️نوساز ❇️برق سه فاز + تک فاز خانگی ❇️آب + گاز ❇️ویوی جنگل ❇️استخر ( سرد و گرم روباز ) ❇️موتور خانه ❇️سیستم سرمایش ❇️ گرمایش داکت ❇️اسپیلیت ❇️مبله ❇️کابینت ام دی اف های گلاس ❇️4 خواب مستر ❇️شاه نشین ❇️پنجره های ریموت دار ❇️اتاق سرایداری ❇️ سند تک برگ و پایانکار 

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره در سمت راست صفحه کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند.

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.


محدوده آدرس: چلک

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 16469
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه