صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت در چمستان

خرید ویلا فلت در چمستان

654

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17541
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

اگر به دنبال خرید ویلا با نما مدرن با قیمت مناسب در شمال هستید؟ با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با یک دستگاه ویلا فلت نوساز در یکی از بهترین منطقه های شمال کشور آشنا شوید.

این ویلای فلت با بنایی مجلل و شیک، با محوطه ای زیبا سازی شده توسط گل و گیاهان زینتی و چشم نواز زیبا به طبیعت شمال کشور در یکی از شهرک های برند 15 واحده احداث شده است، و طراحی داخلی حرفه ای، با بهترین متریال تنها بخشی از ویژگی های فوق العاده این ویلا فلت زیبا در شمال می باشد.

این بنای 120 متری که در زمینی به مساحت 200 متر مربع در چمستان ساخته شده، با 3 اتاق خواب به صورت مستر و امکانات رفاهی کامل، گزینه ای مطلوب  برای علاقه مندان به خرید ویلا در چمستان است.

امنیت این ویلا با واقع شدن در شهرکی با نگهبانی تمام وقت و بهره گیری از دوربین های مدار بسته تامین شده و دسترسی عالی و سریع به جنگل و دریا، مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی و.... و دریافت تمامی انشعابات و الزامات ضروری آب، برق و گاز را در سال 1399 تمام انتظارات شما را از یک ویلا فلت در شمال برآورده خواهد کرد، برای مشاهده و خرید ویلا فلت در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای فلت با دارا بودن از امکانات رفاهی کامل مانند؛ سروس بهداشتی ایرانی فرنگی و ایرانی، سیستم سرمایی و گرمایی کامل نظیر: شوفاژ، شومینه، پکیج دیواری، کولر اسپلیت و... تمام انتظارات شما را از یک ویلای شهرکی خوش ساخت برآورده خواهد کرد.

این بنا در محیط و منطقه ای آرام و با اصالت و در شهرکی با نگهبانی تمام وقت در شهر زیبای چمستان ساخته شده است، و با بهره گیری از دوربین مدار بسته امنیت ساکنان را تضمین می کند، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 از ویژگی های بارز این ویلای جنگلی می توان به  اسناد رسمی و کامل ویلا اشاره نمود، شما می توانید، با خرید ویلا در شمال با چشم انداز زیبا را که دارای اسنادی مانند: پایان کار، جواز، سند شش دانگ و تگ برگ را با شرایطی ایده آل به صورت اقساطی خریداری نمایید، و صاحب یکی از ویلای زیبا در چمستان شوید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا جنگلی  روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت؛ نصف نقد و مابقی به صورت اقساط و معاوضه انجام می پذیرد، اگر قصد خرید ویلا اقساطی در شمال را دارید، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای شما متقاضیان محترم می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، تا مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما رسیدگی کنند.

 برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17541
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه