صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در چمستان

545

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17662
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی شما همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتو خوب باشه و کسب و کارتون پر از روزی.

امروز بار دیگر در خدمت شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان را معرفی و همچنین مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این آگهی را از دست ندهید.

این ویلای نما مدرن، در شهر زیبا و جنگلی چمستان بنا شده است؛ این شهر با شهرستان های آمل و نور همسایه و هم جوار می باشد؛ به دلیل موقعیت مکانی این شهر، آب و هوای آن بسیار تازه و مطلوب می باشد؛ همچنین اغلب روستاهای این شهر در دل جنگل واقع شده اند؛ به همین دلیل، کسانی که به جنگل علاقه دارند، خرید ویلا چمستان را انتخاب می کنند.

این ویلای دوبلکس، همانطور که از نامش پیداست، دارای ساختاری 2 طبقه می باشد؛ در این نوع ویلا، معمولا طبقه همکف دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن و یک اتاق می باشد؛ در طبقه دوم هم یک اتاق نشیمن کوچک، آشپزخانه جمع و جور و یک یا دو اتاق خواب در نظر گرفته می شود؛ به همین دلیل، هر یک از طبقات ویلای دوبلکس، به طور جداگانه، یک واحد محسوب می شود؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل داشتن امکانات بیشتر و همچنین در اختیار قراردادن متراژ زیربنای بیشتر، دارای قیمت بیشتری هم نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا 300 متر می باشد که 200 متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای مدرن، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند؛ همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان، در اتاق خواب ها کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد؛ البته نا گفته نباشد که این ویلا کاملا نوساز بوده و هنوز کلید خورده نیست.

نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ امروزه به دلایل مختلفی نمای ویلاها رفته رفته از سنگ به مدرن تغییر پیدا کرده است؛ برای مثال، یکی از مهم ترین دلایل، قیمت بالای سنگ می باشد؛ همچنین ویلاهای نما مدرن، جوانانه پسند تر هستند و کسانی که به روز تر هستند، این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

اما یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا، داشتن استخر می باشد؛ استخر این ویلای دوبلکس، دارای موتور خانه با تجهیزات کامل می باشد؛ امروزه یکی از مهم دغدغه های مشتریان، خرید ویلا استخردار است.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد؛ پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف می باشد.

چشم انداز زیبای این ویلا رو به جنگل است.

این ویلا همچنین در یک شهرک با نگهبانی دائم واقع شده است که امنیت آن را تضمین می کند؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر کلیک کنید.

 

مشاورین و کارشناسان مجرب ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17662
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه