صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

568

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،200،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20609
زمین
250 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال

با سلام و درود فراوان خدمت شما یکایک همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه و جیبتون پر پول و همیشه تو مراحل زندگیتون موفق باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس نما مدرن در منطقه ساحلی و برند شهر ایزدشهر؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

این ویلا دوبلکس در منطقه ساحلی و مسافر خیز ایزدشهر بنا شده است؛ این شهر به دلیل دارا بودن ساحل و دریا زیبا و طبیعت بکر و بی نظیر و جنگل های دلگشا مسافران زیادی را به سمت خود کشانده است؛ این در همسایگی شهر های محمودآباد و نور قرار دارد و زیبایی های خاص خودش را دارد؛ در این شهر هتل ها و مراکز خرید و مکان های تفریحی زیادی ساخته شده است تا مسافرانی که به این شهر سفر می کنند، از این شهر خاطرات خوبی را به یادگار بگذارند؛ اگر شما همراهان عزیز قصد، خرید ویلا جنگلی را دارید، و خواهان این شهر دوست داشتنی شدید و دوست دارید زندگی در این شهر را تجربه کنید، ما به شما این زمین را پیشنهاد می کنیم.

طراحی ساحت این ویلا به صورت دوبلکس نما مدرن می باشد؛ شاید کلمه ویلا دوبلکس بارها به گوش شما خورده باشد؛ ویلا دوبلکس علاقه مندان زیادی دارد و خریداران زیادی برای خرید ویلا، ویلا دوبلکس را در لیست خود قرار می دهند؛ به دلیل اینکه ویلا دوبلکس فضای زیادی دارد و زیبایی خاصی در این ویلا وجود دارد و چشم بیشی از خریداران را به سوی خود جلب می کند، و مزایای خوبی که این ویلا دارد، شما می توانید در طبقه دوم آن به تمام اطراف ویلا خود دید کافی داشته باشید و ویویی باز به سمت طبیعت داشته باشید؛ اگر شما هم علاقه مند به خرید ویلا دوبلکس هستید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

این ویلا نمامدرن دارای 250 متر زمین و 190 متر بنا دوبلکس می باشد، که در این بنا 3 خواب تعبیه شده است، و در دو خواب آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتورهای مجزا ازهم بر روی ویلا نصب می باشد و قابل بهره برداری برای شما عزیزان می باشد؛ فاصله این ویلا تا به دریا و جنگل زیر 15 دقیقه می باشد، و شما به راحتی می توانید به مکان های تفریحی اطراف خود بروید.

این ویلا در یک شهرک برند، با نگهبانی 24 ساعته و دوربین های مداربسته قرار دارد؛ ویژگی خرید ویلا شهرکی این است که، ویلا شما در امنیت کامل قرار دارد.

دیگر مزایای این ویلا سنددار بودن است و شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک نخواهید داشت.

 

از این که سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کرده اید از شما عزیزان سپاس گزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20609
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه