صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

653

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
1،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18125
زمین
150 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

 

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما مدرن لاکچری در شهر جنگلی چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  این ویلای نیم پیلوت، در شهر چمستان توریستی بنا شده است، نمای فوق العاده زیبا و چشم‌ نواز این ویلا از سنگ می باشد؛ نما سنگی هم زیبایی بینظیری را دارا می باشد، و هم مقاومت عالی در برابر رطوبت شمال برخوردار می باشد، خرید ویلا نماسنگ بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

 این ویلای نیم پیلوت نما مدرن، 150 متر زمین و 120 متر زیر بنا دارد؛ در این ویلا 2 اتاق خواب در نظر گرفته شده است، تمامی اتاق خواب ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌ باشند، و نیز تمامی انشعابات و امتیازات آب و برق و گاز را در سال 1399 دریافت نموده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای نیم پیلوت نما مدرن زیبا، شهرکی می باشد؛ شهرکی بودن یکی از امتیازات بسیار مهم می باشد؛ زیرا ویلاهای شهرکی از امنیت بسیار بالا و تضمین شده ای برخوردار می باشند و دارای محیطی امن و آرام می باشد؛ از این سوی با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک نمایید.

  متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و جذاب می باشد، و از لحاظ سیستم گرمایشی و سرمایی، این ویلا مجهز به پکیج و شوفاژ، شومینه و کولر اسپلیت می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

وجود پنجره های بزرگ قدی باعث شده فضای داخل ویلا دارای نور کافی باشد، و هم چنین دیدی خوبی به کوهپایه و جنگل های چمستان را دارد، و باعث شده بر ذهن خریدار تاثیر مثبت بگذارد، بازدید از این ویلای نیم پیلوت جنگلی را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

 خرید ویلا در چمستان می تواند یک خرید فوق العاده مناسب و بسیار هوشمندانه در سرمایه گذاری باشد، شما برای اطلاعات بیشتر و بررسی عوامل موثر بر روی خرید ویلا، می توانید از مشاورین ویلا دنیز استعلام بگیرید.

 اگر به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، بدون شک این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما است؛ این ویلا دارای اسناد رسمی کامل همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، خرید ویلا سند دار به دلیل داشتن سند مالکیت و مدارک قانونی یک خرید مطمئن را در شمال ارمغان می اورد.

خرید ویلا در شمال را می توان به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند در شمال به شمار آورد، زیرا ملک در شمال کشور روزانه در حال پیشرفت می باشد، در این صورت یک انتخاب هوشمندانه به شمار می آید.

چنانچه به راهنمایی و مشاوره نیاز داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال  انتخاب کردید از شما سپاسگزاریم.

برای ارتباط با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18125
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه