صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن ارزنده جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن ارزنده جنگلی در چمستان

323

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،750،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22615
زمین
180 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن ارزنده جنگلی در چمستان

 سلام عرض ادب و احترام به همه ی همراهان عزیز؛ امیدوارم در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتان باشید.

می خواهیم در این پست، به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن ارزنده جنگلی که در شهر چمستان بنا شده است بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 متراژ کل زمین این ویلا 180 متر می باشد که 85 متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا طراحی شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

چمستان که یکی از شهرهای سر سبز و البته خوش آب و هوای استان مازندران محسوب می شود؛ این شهر بین شهرستان های آمل و نور قرار دارد؛ چمستان به واسطه نور به سواحل زیبای دریای خزر و به واسطه آمل، به پایتخت کشور، یعنی تهران منتهی می شود.

 این ویلای مدرن به صورت همکف یا همان فلت طراحی شده است؛ ویلای فلت، به دلیل همسطح بودن با زمین، مزایای متعددی دارد که در ادامه، به 2 مزیت مهم آن خواهیم پرداخت؛ اولین مزیت مهم ویلاهای فلت، نداشتن پله یا راه پله برای تردد می باشد؛ این مزیت، برای افرادی که کهنسال هستند یا دارای دردهای مفصلی یا بیماری های دیگر هستند، بسیار مهم است؛ دومین مزیت این نوع ویلا، مختص افرادی است که حیوان خانگی دارند و نیاز به دسترسی آسان و فوری به حیاط دارند می باشد؛ افرادی که سگ، گربه یا سایر حیوانات خانگی را دارند، اغلب این نوع ویلا را برای خرید بر می گزینند؛ البته ناگفته نماند که خرید ویلا فلت مزیت های زیادی دارد که ما در این آگهی فقط به دو مورد آن اشاره کردیم.

 نمای مدرن شیشه ای و سنگی این ویلا در کنار حیاط سازی و باغچه کاری، چهره ی بسیار زیبایی از این ویلای فلت به ارمغان آورده اند؛ همچنین به دلیل استفاده کردن از شیشه در نما، نورگیر ویلا بسیار عالی می باشد و محیط نشیمن را بسیار دلباز کرده است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

لازم به ذکر است که این ویلا نو ساز بوده و تمامی انشعابات آن از جمله آب، برق و گاز متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

آشپزخانه دلباز این ویلا مجهز به کابینت های درجه یک ام دی اف می باشد.

 

مشاورین و کارشناسان مجرب و حرفه ای ویلا دنیز آماده همراهی شما در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند؛ به همین منظور، برای برخورداری از مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت با شما ارتباط بر قرار نمایند.

 برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 با سپاس از همراهی شما دوستان عزیز.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22615
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه