صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

359

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22616
زمین
140 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

سلام و درود بر شما همراهان عزیز و محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ حال دلتون چطوره؟ اوضاع کاسبیتون چطوره؟ امیدوارم جواب هردو سوال عالی باشه.cool

بار دیگر با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن جنگلی در چمستان بپردازیم؛ پس خوشحال می شویم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا در چمستان که یکی از شهرهای خوش آب و هوای استان مازندران می باشد بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

طراحی ساختاری این ویلا به صورت فلت باشد؛ ویلاهای فلت به ویلاهایی گفته می شود که همسطح با زمین یا با اختلاف چند پله ای از زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا چون ساختار ساده ای دارند و فقط 1 طبقه هستند، در ساخت از مصالح کمتری نیز برخوردار می شوند؛ پس به همین دلیل این نوع ویلا دارای قیمت مناسب تری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس می باشند؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند، این نوع ویلا را برای خرید انتخاب می کنند؛ چنانچه شما هم از طرفداران خرید ویلا فلت هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای فلت سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای مدرن، 140 متر می باشد که 80 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 تاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حموم و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.

اگر قصد خرید ویلا نوساز را دارید، بی شک این ویلا یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد؛ زیرا این ویلای فلت در سال 1401 بنا شده، کاملا نوساز بوده و کلید نخورده است.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی شما کافیست بخشی از مبلغ کل ویلا را به صورت نقدا بپردازید و ما بقی آن را می توانید طی چندین اقساط بلند مدت و البته بدون بهره بپردازید؛ امروزه به دلیل رکود ها و مشکلات اقتصادی متعددی که در کشور عزیزمان ایران حاکم است، بسیاری از افراد قصد خرید ویلا اقساطی را دارند.

همانطور که در عنوان ویلا قابل مشاهده است، نمای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ امروزه رفته رفته نمای ویلاها به ویژه در شمال کشور به سمت نما مدرن رفته اند؛ زیرا این نوع نما جدید تر و به روز تر هستند و همچنین در هزینه نیز کم تر از ویلاهای نماسنگ می باشند؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

حیاط سازی و فضای بیرون ویلا بسیار زیبا و دلباز می باشد؛ کف حیاط با سنگ و چمن مصنوعی پوشیده شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22616
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه