صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت جنگلی داخل شهرک

خرید ویلا فلت جنگلی داخل شهرک

896

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18221
زمین
140 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی داخل شهرک

 

با سلام، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال در شهرکی برند و در منطقه جنگلی چسمتان زیبا هستید، قطعا این ویلای فلت در چمستان در شهرک جنگلی که متصل به جنگل و دامنه کوه می باشد، گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد، ما را تا انتها همراهی کنید، تا بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید.

این ویلای جنگلی در شهرک احداث شده است، و نیز این شهرک دارای نگهبان 24 ساعته و گیت ورودی می باشد، که از محیط اطراف و ویلا محافظت می کند، علاوه بر آن، این ویلا از تجهیزات امنیتی مانند؛ دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت برخوردار می باشد، که این ویلای فلت از لحاظ امنیت در رده بالایی قرار دارد، برای مشاهده و 

خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

فروش ویلا در شمال و در دامنه ی جنگل های شمال با فضاسازی عالی و مدرن در موقعیت مکانی خاص، طراحی و ساخته شده است، و متراژ زمین 140 متر مربع و زیربنای این ویلا 70 متر می باشد، و این ویلای فلت دارای دو اتاق خواب می باشد، که یکی از این اتاق خواب ها به صورت مستر می باشد.

برای خريد ویلا در چمستان   و خرید ویلا فلت کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید، تا از سایر ویلاهای موجود دیدن فرمایید.

این ویلای زیبا با قیمت مناسب، با شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط و معاوضه کردن با ماشین به فروش میرسد، که میتوانید، با این موقعیت بدست امده صاحب این ویلا نقلی در چمستان شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلا جنگلی با امنیت کامل و با موقعیت بکر، دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار به فروش می رسد که میتوانید خرید ویلا سند دار را در شمال تجربه کنید.

این ویلا در نزدیکی جاده اصلی و مرکز شهر و خدمات رفاهی و ... دسترسی سریع و راحتی دارد، و همچنین این ویلا دارای امکانات کامل سرویس ایرانی و فرنگی و گرمایش از کف و شوفاژ و شومینه و ویو همیشگی و ابدی به جنگل و طبیعت دارد.

این ویلای فلت دارای نمای از آجر سنگ می باشد، که زیبایی ویلا را دو چندان نموده است و در حیاط از درختان و گیاهان زیبا تزئین شده است و فضای بیرونی بنا، توسط طراحان و معماران با توجه به اصول و استاندارد ها و با بهترین متریال( همچون سنگ) کف پوش شده است، که این کف پوش ها ماندگاری طولانی دارند، با خرید ویلا نماسنگ دیگر نیاز به تهیه امکانات و انشعاباتی همچون آب، برق، گاز نمی باشید.

اگر  برای خرید ویلا جنگلی  در خواست مشاوره دارید؛ کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز به در خواست شما عزیزان در اسرع وقت رسیدگی کنند.

برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.
ویلا دنیز بهترین ها را برایتان ارزو می کند.

محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18221
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه