صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نوساز شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت نوساز شهرکی در چمستان

809

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
1،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط ۴ ماهه بدون بهره
کد ملک 18226
زمین
200 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نوساز شهرکی در چمستان 

 

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

ویلا نوساز با سند شش دانگ، با متراژ زمینی در حدود 200 متر مربع در یکی شهرک برند با امنیت کامل و نگهبانی 24 ساعته و با زیر بنایی در حدود 80 متر مربع  آماده فروش می باشد، این ویلای نقلی دارای 2 اتاق خواب می باشد، و امتیازات آب و کنتور برق و کنتور گاز را دریافت نموده است، و آماده بهره برداری می باشد، همچنین شما با خرید این ویلای نقلی می توانید تمامی این امتیازات را به نام خود تغییر مالکیت دهید.

اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در محیطی آرام و شهرکی هستید، ویلای نقلی مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای خرید ویلا در چمستان باشد، بازدید از این ویلا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

 این ویلای فلت یکی از بهترین ویلاهای سند دار در چمستان می باشد، که توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده است، این ویلای جنگلی دارای اسناد رسمی و کامل مانند: سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان و... می باشد، که شما عزیزان با خیال راحت می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید، زیرا سند یکی از اهرم مهم در هنگام خرید ویلا ارزان در شمال می باشد. 

ویلاهای غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم ‌ترین آن امنیت است را ندارند، و از این سوی  خرید ویلا شهرکی امروزه مورد توجه عموم افراد و سرمایه گذاران قرار گرفته است، این ویلا در شهرکی قرار دارد که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته است و امنیت را برای ویلای شما چندین برابر می کند.

این ویلای زیبا فول امکانات می باشد، سیستم گرمایشی ویلا شامل شوفاژ و پکیج دیواری همچنین شومینه می‌ باشد و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است، و امکانات دیگر نظیر؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، انباری در ملک، کمد دیواری و کابینت از بهترین برند، سقف کناف کاری شده و... از امتیازات این ویلای فلت در چمستان می باشد.

خرید ویلا نما مدرن به دلیل ظاهر شیک و مدرن رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، امروزه طرفداران بسیاری دارد، این ویلا دارای طراحی متفاوتی می باشد، نمای آن به صورت چوبی می باشد، و حیاط آن با سنگ کف پوش شده است، که این کف پوش ها ماندگار طولانی دارند و نسبت به ویلاهای که با موزائیک کف پوش شده اند، متفاوت است، یکی دیگر از مزیت این کف پوش ها این است که هزینه شما را در بازسازی و تعمیرات در آینده های متوالی کم می کند.

وجود پنجره های قدی باعث شده به طبیعت شمال و فضای سبز حیاط که با درختان و گیاهان زینت داده شده است، دسترسی داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ویلا دنیز، از طریق در خواست مشاوره، کمک بگیرید، از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاس گذاریم.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18226
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه