صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما کلاسیک در شمال

خرید ویلا فلت نما کلاسیک در شمال

745

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 18229
زمین
150 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما کلاسیک در شمال 

 

با سلام، خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، در این آگهی قصد داریم به صورت مفصل در مورد این ویلای فلت نقلی در چمستان صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

ویلاها در شمال با سازه های مختلف و به صورت مستقل و یا در شهرک طراحی و احداث شده اند، ویلاهای شهرکی با وجود نگهبان 24 ساعته که امنیت ویلا و حومه ی اطراف ویلا را تضمین می کند، متقاضیان بیشتری نسبت به ویلاهای مستقل دارند، این ویلا در یکی از شهرک های چمستان در سازه فلت ساخته شده است، و ویلاهای فلت دارای مزایا و معایبی می باشند، از مزایای این ویلا می توان به قیمت مناسب و دریافت اسناد و مدارک رسمی و دریافت انشعابات لازم مانند؛ آب، برق، گاز و... اشاره کرد، از این سوی افراد به دلیل افزایش سن و درد عضلانی به دنبال خرید ویلا فلت در چمستان هستند، این ویلا دارای 150 متر مربع مساحت زمین و 80 متر مربع زیربنای آن می باشد، که جزو ویلاهای نقلی در چمستان محسوب می شود.

 

این ویلای شهرکی دارای 2 اتاق با متراژ استاندارد به صورت مستر می باشد، علاوه بر امنیت بالا، این ویلا دارای دوربین مدار بسته می باشد، که شما می توانید با چک کردن ویدیو، از بروز خطر جلوگیری کنید، استفاده از دوربین مدار بسته یکی از بهترین ابزار برای حفظ امنیت برای ویلا می باشد.

سیستم سرمایی ویلا از کولر اسپلیت و تاسیسات سرمایی از شومینه، گرمایش از کف و شوفاژ تامین می شود، از امکانات داخلی ویلا می توان به کابینت، کف سرامیک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دو اتاق به صورت مستر، پکیج دیواری، منبع آب، دوربین مدار بسته و درب ریموت دار و... از امکانات مهم و الزامی ویلا می باشد، که شما با خرید ویلا در چمستان کافیست ویلا را مبله کنید، در این صورت قابل سکونت می باشد.

ویلاها در شمال اغلب دارای سند مالکیت می باشند، این ویلای فلت در شمال تمامی اسناد رسمی و قانونی مانند؛ سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان را دریافت نموده است و شما برای مطمئن شدن که آیا ویلا سند دار می باشد یا خیر؟ می توانید به مشاورین املاک مراجعه کنید، اسناد و مدارک و لوکیشن ویلا را مورد بررسی قرار دهید، تا با خیال آسوده اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا در یک منطقه جنگلی رو به جنگل های چمستان می باشد، شما با وجود تراس و آلاچیق، می توانید دید کافی به این طبیعت زیبا در چمستان داشته باشید، اگر نیاز به بازدید از این ویلای فلت دارید، می توانید با مشاورین ویلا دنیز از این ویلای ارزنده دیدن فرمائید.

 ویلا دنیز از مشاورین مجرب و آموزش دیده تشکیل شده است، شما عزیزان برای خرید ویلا اقساطی و یا خرید ویلا جنگلی و... می توانید به ویلا دنیز مراجعه کنید، و از مشاوره ی رایگان استفاده کنید، برای تماس با مدیریت دنیز و مشاورین ما، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید، ویلا دنیز بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهد.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18229
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه