صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

927

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
1،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18294
زمین
200 متر مربع
بنا
80 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

 

ایا تا به حال به شمال کشور سفر کرده اید؟

ایا تا به حال به داشتن یک ویلا در شمال فکر کرده اید؟

شمال یکی از فوق العاده ترین منطقه در کشور می باشد، استان مازندران به دو منطقه ساحلی و جنگلی تقسیم شده است، این ویلا در منطقه جنگلی قرار دارد، زیرا چمستان و نور و آمل و... شهرهای جنگلی استان مازندران محسوب می شود، اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا جنگلی  هستید، قطعا  خرید ویلا در چمستان می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

این ویلای جنگلی به دلیل متراژ کم دارای قیمت مناسب و به صرفه می باشد، و شرایط پرداخت برای تسویه مالی نیز به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی طی اقساط 4 ماهه بدون بهره صورت گرفته است، و حتی می توانید از گزینه معاوضه نیز اسفاده کنید، معامله به صورت معاوضه بر اساس خواسته و توافق بین شما و فروشنده مشخص می شود، که می توانید با ماشین و ملک و... جابجا کنید، خرید ویلا اقساطی می تواند یک انتخاب هوشمندانه در خرید ویلا در شمال باشد.

این ویلای فلت دارای متراژ زمینی به مساحت 200 متر مربع و زیربنای 80 متر مربع می باشد.

 انشعابات ویلا اعم از؛ آب، برق، گاز در سال  1399 نصب و آماده ی بهره برداری می باشد.

از امکانات ویلا می توان به شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 2 اتاق به صورت مستر، کابینت و کف سرامیک و... اشاره نمود، برای بررسی از نزدیک ویلا می توانید از طریق مشاورین ویلا دنیز اقدام به بازدید از این ویلا در چمستان نمایید.

ویلاهای جنگلی همانطور که مشخص است، در یک محیطی سرسبز که با درختان و گیاهان سبز دارای پوشش گیاهی می باشد، و از دریا فاصله دارد، ویلاهای جنگلی اصولا در حاشیه و در روستاهای شهر طراحی و ساخته می شوند، و همچنین به دلیل داشتن آب و هوای عالی و لوکیشن عالی بهترین گزینه برای

خرید ویلا فلت در شمال می باشد.

ویلاهای سند دار به دلیل داشتن اسناد کامل همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار، متقاضی بیشتری دارند، این ویلا تمامی اسناد و مدارک رسمی را در سال 1399 دریافت نموده است، و شما عزیزان برای خرید ویلا سند دار و فروش ویلای خود دچار مشکل نمی شوید.

این ویلای فلت در شهرک با ویو رو به جنگل های چمستان، با امنیت بالا قرار دارد، کف حیاط ویلا با طراحی مدرن و با وجود گل و گیاهان زینتی توجه هر ببینده را به خود جلب می کند.

مشاورین ویلا دنیز این ویلا را با داشتن موقعیت عالی، اسناد رسمی، شرایط پرداخت به صورت اقساطی و... به شما خریداران و سرمایه گذاران پیشنهاد می دهند، همانطور که می دانید سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال در سازه و در مناطق مختلف به دلیل پیشرقت شمال در عرصه خرید و فروش ویلا بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

برای تماس با مجموعه ی دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18294
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه